با اپلیکیشن های اینستنت گوگل چقدر آشنا هستید؟

به گزارش مجله سرگرمی، تا حالا به این فکر نموده اید اپلیکیشنی را بدون نصب، تست کنید؟!

اما برنامه های اینستنت گوگل چه هستند؟ شما می توانید برنامه ها را بدون نصب، آنالیز و تست کنید.

با اپلیکیشن های اینستنت گوگل چقدر آشنا هستید؟

قضیه اپلیکیشن های لحظه ای (Instant Apps) از اینجا شروع می گردد که بدون احتیاج به نصب اولیه شما قادر خواهید بود آن برنامه را اجرا کنید. این تقریبا شبیه آن چیزی است که لینکهای تحت وب در اختیار ما می گذارند. اما اگر بدنبال آن هستید که به درستی بر روی حساب کاربری مخصوص شما کار کند، باید بگوییم که ممکن است این اپلیکیشن های لحظه ای، کمی با مسائل فنی روبرو شوند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

برای دستیابی به استفاده لحظه ای، کاری که اندروید می نماید این است که نه تمام اپلیکیشن، بلکه تنها بخش کوچکی از کدها و محتوای لازم (مثل تصاویر، فونت ها و …) را از درون آن اپلیکیشن تعیین دانلود می نماید. در واقع شما با این کار در حال استریم اپلیکیشن به دستگاه خودتان خواهید بود؛ درست مشابه کاری که بعضی سرویس های گیمینگ آنلاین انجام می دهند. اگر گوگل بتواند به همان شیوه ای که ما تصور می کنیم، پیروز به انجام این کار گردد؛ این قابلیت، یک ویژگی فوق العاده خواهد بود. با وجود اینکه هم اکنون این سرویس به عنوان یک بسته آزمایشی برای بعضی کاربران در حال انتشار است و تعداد محدودی از اپلیکیشن ها نیز از آن پشتیبانی می نمایند، اگر قصد اطلاع از قابلیت دسترسی به این ویژگی روی دستگاه خود دارید، کافی است کارهای زیر را انجام دهید.

1. به این آدرس در گوشی یا تبلت خود بروید: تنظیمات -> گوگل

2. لیست instant apps را بیابید، آن را فعال کنید و با شرایط استفاده از سرویس برای حساب کاربری دلخواه موافقت کنید.

3. در حال حاضر 4 گزینه که از این قابلیت پشتیبانی می نمایند در دسترس هستند: Wish, BuzzFeed, Periscope و Viki. ابتدا با اپلیکیشن Wish - که ظاهرا در این لحظه پایداری بیشتری دارد - شانس خود را بیازمایید و آن را جستجو کنید.

4. در قسمت جستجو، درست بعد از لینک پلی استور، یک گزینه مبنی بر استفاده از اپلیکیشن Wish به عنوان یک اپلیکیشن لحظه ای به شما نمایش داده می گردد. آن را فشار دهید و بلافاصله بدون انجام عملیات نصب، استفاده از این اپلیکیشن را شروع کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2044

به "با اپلیکیشن های اینستنت گوگل چقدر آشنا هستید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپلیکیشن های اینستنت گوگل چقدر آشنا هستید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید