بازی در رئال کار هر فوتبالیست نیست

به گزارش مجله سرگرمی، دنی کارواخال محصول آموزشگاه فوتبال رئال مادرید است و پس از یک فصل درخشان در لورکوزن، در تابستان 2013 به رئال برگشت و در 10 سال اخیر بازیکن ثابت سمت راست خط دفاعی رئال بوده است.

بازی در رئال کار هر فوتبالیست نیست

کارواخال در مصاحبه با GQ گفت:خیلی جوان بودم که به لورکوزن رفتم و معتقدم بازی در یک لیگ دیگر یاری کرد از لحاظ فوتبالی به بلوغ برسم. وقتی به رئال برگشتم، فشارها زیاد بود ولی معتقدم توانسته ام در 10 سال اخیر نماینده خوبی برای رئال باشم. بازی در رئال بسیار سخت است و ذهنیتی قوی می خواهد. صرف اینکه فوتبالیست بزرگی هستید، برای درخشش در رئال کافی نیست. حتی زمان استراحت نیز فشار روی شما وجود دارد چون هر کاری انجام دهید، به عنوان بازیکن رئال مادرید باید جوابگو باشید. در رئال به همه اهدافم رسیده ام ولی همچنان باانگیزه هستم.

کارواخال در تمجید از کارلو آنچلوتی گفت:آنچلوتی سیستم هجومی را دوست دارد و می خواهد تیم از زمین حریف پرس کند. من عاشق این سبک بازی هستم. او به خوبی می داند چطور فشارها از روی بازیکن را بردارد. هر کاری انجام می دهد تا بازیکنان در زمین برترین نمایش خودشان را ارائه دهند و استرس نداشته باشند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2209

به "بازی در رئال کار هر فوتبالیست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در رئال کار هر فوتبالیست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید