خبرنگاران مذاکرات تمدید اینتر با مارتینز بارسا را ترساند؛ دوبرابر بیشتر می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- براساس ادعای نشریه اسپورت اسپانیا، باشگاه بارسلونا برای وسوسه کردن لوتارو مارتینز پیشنهاد دستمزد دوبرابری را در مقایسه با پیشنهاد جدید ارائه شده از سوی اینترمیلان، مطرح کرده است.

خبرنگاران مذاکرات تمدید اینتر با مارتینز بارسا را ترساند؛ دوبرابر بیشتر می دهیم

ستاره اینتر تا ژوئن 2023 با این باشگاه قرارداد داد اما بدنبال فصل درخشان مارتینز، تیم ایتالیایی از همین حالا مذاکرات خود را برای تمدید به همراه افزایش رقم فسخ به 111 میلیون یورو آغاز کرده است.

او در جریان فصل جاری در 31 دیدار رسمی 16 گل و 4 پاس گل به نام خود ثبت کرده که از این تعداد پنج گل را در 6 دیداری که در لیگ قهرمانان به میدان رفته، به ثمر رسانده است.

براساس گزارش اسپورت، مذاکرات تمدید فرایند خوبی را سپری نمی کند زیرا هم لوتارو و هم وکیل وی به خوبی می دانند که باشگاه های زیادی مترصد هستند تا در تابستان سال جاری وی را از سن سیرو بربایند.

تا اینجای کار، آبی اناری ها بالاتر از چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد محتمل ترین گزینه انتقال محسوب می شوند؛ به ویژه اگر بارسا بازیکنی همچون آرتورو ویدال را به عنوان بخشی از قرارداد وارد مذاکره کند.

گزارش های امروز (یکشنبه) حاکی از آن است که اینتر در پیشنهاد جدید خود برای تمدید با مارتینز، قرارداد فصلی 4 میلیون یورو را روی میز مرد آرژانتینی قرار داده اما بارسا آماده است که این رقم را دوبرابر کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 949

به "خبرنگاران مذاکرات تمدید اینتر با مارتینز بارسا را ترساند؛ دوبرابر بیشتر می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مذاکرات تمدید اینتر با مارتینز بارسا را ترساند؛ دوبرابر بیشتر می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید