بازگشایی محدود خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان از بازگشایی خوابگاه های دانشگاه شهید باهنر کرمان در تابستان 99 به صورت محدود خبر داد.

بازگشایی محدود خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ارشد در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، اکبر نظری، معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: بازگشایی خوابگاه های دانشجویی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده است.

او اضافه نمود: خوابگاه های دانشجویی از ابتدای شروع شیوع کرونا در کشور جزو اولین مراکزی بودند که تعطیل شدند و با ادامه فرایند شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها فرآیند آموزشی به صورت مجازی ادامه یافت.

نظری بیان داشت: آموزش مجازی که با چالش های مختلف روبه رو بوده و برای برخی دانشجویان خصوصا دانشجویان شهرستانی مشکلاتی را ایجاد کرد. درهرصورت شیوع بی رحمانه کرونا اجازه برگزاری حضوری کلاس های دانشگاهی را نمی داد و این دوران آزمون خوبی برای سنجش میزان رضایت دانشجویان از آموزش های مجازی بود.

او شرح داد: بااینکه کلاس های آموزشی تعطیل بود، اما دانشجویان ساکن مرکز استان می توانستند برای کار های ضروری به دانشگاه مراجعه کنند، اما این امکان برای دانشجویان شهرستانی به دلیل تعطیلی خوابگاه فراهم نبود. همین امر موجب نارضایتی دانشجویان خوابگاهی مخصوصا در مقطع تحصیلات تکمیلی بود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: حالا پس از گذشت بیش از 4 ماه از تعطیلی خوابگاه های دانشجویی خوابگاه دانشگاه شهید باهنر بازگشایی می شود.

او با اشاره به شرایط بازگشایی خوابگاه ها در تابستان 99 اضافه نمود: در نشست هیات رئیسه دانشگاه شهید باهنر کرمان مقرر شد که خوابگاه های دانشگاه شهید باهنر کرمان بنا به ضرورت، با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت کنترل پروتکل های بهداشتی و ظرفیت هر اتاق 2 نفر، به صورت محدود از یکم تا 30 مرداد ماه 99 به مدت یک ماه، بازگشایی شوند.

نظری بیان داشت: اسکان صرفا جهت آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی داشته و تا بهمن ماه99 قصد دفاع از سرانجام نامه خود را دارند و این موضوع باید توسط استاد راهنما، معاون آموزشی دانشکده و معاون آموزشی دانشگاه به صورت غیرحضوری و الکترونیکی تایید شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه هزینه اسکان به صورت یک ماهه و طبق ضوابط صندوق رفاه محاسبه می شود شرح داد: استفاده از وسایل مشترک در آشپزخانه خوابگاه ها ممنوع و سالن های عمومی مانند سالن تلویزیون و ورزش تعطیل است، طبخ و توزیع غذا در سلف سرویس امکان پذیر نیست و تهیه مواد ضدعفونی دست، ماسک و سایر وسایل بهداشتی شخصی مورد نیاز بر عهده دانشجو است.

نظری گفت: دانشجویان، کارکنان شرکتی تأسیسات، خدمات، انتظامات و مرتبط با امور خوابگاه ها باید در سامانه وزارت بهداشت خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.irثبت نام کرده و رونوشت نتیجه را همراه داشته باشند و همچنین از دانشجویان در خصوص مبتلا نبودن به بیماری های خاص، زمینه ای یا کرونا تعهد گرفته خواهد شد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1106

به "بازگشایی محدود خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازگشایی محدود خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی محدود خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید