افزایش تخلفات ساختمانی در منطقه یک شهر قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از افزایش 50 درصدی ارسال پرونده های تخلفات ساختمانی در این منطقه به کمیسیون ماده 100 اطلاع داد.

افزایش تخلفات ساختمانی در منطقه یک شهر قزوین

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش از ، اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: پارسال 2 هزار و 44 مورد پرونده تخلفات ساخت و ساز از واحد شهرسازی به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.

این مسئول حوزه مدیریت شهری قزوین گفت: از این تعداد برای هزار و 144 پرونده در کمیسیون ماده صد رای صادر شده و 900 پرونده هم درحال آنالیز و در انتظار صدور رای است.

بهنام زاده افزود: 199 پرونده که آرای آن ها در کمیسیون ماده 100 اخذ شده برای اجرای حکم به واحد اجرایی احکام ارجاع شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تأکید کرد: مالکان در احداث ساختمان باید بر اساس پروانه ساختمانی صادره اقدام نموده و از افزودن نما و تغییر نقشه ساختمانی خودداری نمایند تا از هدر رفتن سرمایه و اتلاف زمان جلوگیری گردد.

وی یادآور شد: سال گذشته شهروندان منطقه یک بیش از 20 میلیارد ریال عوارض نوسازی به شهرداری پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه 40درصد رشد داشته است.

بهنام زاده افزود: درآمد حاصل از پرداخت عوارض نوسازی در محلات مختلف برای احداث فضای سبز، خانه های فرهنگ و زیبا سازی هزینه می گردد.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1624

به "افزایش تخلفات ساختمانی در منطقه یک شهر قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تخلفات ساختمانی در منطقه یک شهر قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید