اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد برای همکاری در تأمین نیازهای دفاعی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت در حوزه تأمین نیازهای دفاعی کشور را یکی از مأموریت های دانشگاه ها دانست و گفت: واحد علوم و تحقیقات با توجه به ظرفیت علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود، آمادگی هرگونه همکاری و حمایت از فعالان حوزه تأمین کننده امنیت کشور را دارد.

اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد برای همکاری در تأمین نیازهای دفاعی

به گزارش خبرنگاران، دکتر رضا مسعودی در همایش مقاومت-پایداری-اقتدار ضمن خیرمقدم و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: جای دارد یادی کنیم از شهدای جنگ تحمیلی که با نثار خون خود شرایط و امنیت حال حاضر را فراهم کرده اند. امیدوارم با رفتار، اعمال و فعالیت خود برای تحقق اهداف والای آنان، در روز قیامت در برابر آن عزیزان سربلند باشیم.

وی اضافه نمود: بدون شک بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری ایثارگری شهدا، ترویج و زنده نگاه داشتن این فرهنگ در کشور، جامعه و بخصوص دانشگاه نقش بسیار ویژه ای در هویت بخشی به نسل جوان را دارد.

دکتر مسعودی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: گرچه تنها بخش کوچکی از دستاوردهای دفاعی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شده است، لیکن همین دستاوردها خود نشان از اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی دارد. توانمندی و اقتداری که بدون شک از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

وی فعالیت در حوزه تأمین نیازهای دفاعی کشور را یکی از مأموریت های دانشگاه ها بیان کرد و اضافه نمود: واحد علوم و تحقیقات با توجه به ظرفیت علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود، آمادگی هرگونه همکاری و حمایت از فعالان حوزه تأمین کننده امنیت کشور را دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرده و تا 7 مهرماه جاری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 416

به "اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد برای همکاری در تأمین نیازهای دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد برای همکاری در تأمین نیازهای دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید