از تاخیر در تحویل خودرو تا مشکل ثبت املاک در سامانه

به گزارش مجله سرگرمی، پیغام های رسیده در تاریخ هفدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

از تاخیر در تحویل خودرو تا مشکل ثبت املاک در سامانه

به گزارش ،

تحویل خودروهای قرعه کشی سایپا

با سلام سال 99 برای خودرو کوییکs+ ثبت نام کردم مبلغ 40 میلیون تومان واریز کردم پس از چندین ماه گفتند که خط فراوری سری sهنوز شروع نشده. پس از اون به نمایندگی مراجعه کردم و خودرو جایگزین تیبا2 رو انتخاب کردم تمامی وجه خودرو اعم از بیمه و مقاله التفاوت بیمه را هم تا 23/12/99واریز کردم قول تحویل خودرو در تاریخ 23/2/1400رو دادن. الان هر چی از نمایندگی پیگیر می شم جواب سربالا می دهند و می گویند خودرو هنوز تخصیص داده نشده. شما 3 ماه دیگر باید صبر کنید. چرا اینقدر مردم رو اذیت می نمایند چرا خودرو بی که قرار بود دی ماه تحویل بدهند رو نه تنها تحویل ندادند بلکه جوابگو هم نیستند .

خواهشاً رسیدگی کنید

کاهش حقوق کارکنان قراردادی زیر لیسانس

با سلام و احترام

به استحضار می رساند با اجرایی شدن قانون همسان سازی حقوق کارکنان قراردادکار مشخص با کارکنان پیمانی تعداد زیادی از کارکنان که مدرک تحصیلی آنها زیر لیسانس هست ، حقوقشان در سال 1400 یا اضافه نشد و در بعضی موارد کمتر از سال 1399 هم شده است .

خواهشمندیم به داد ما برسید با این تورم و گرانی مانده ایم چکار کنیم . قبلا از عنایت شما سپاسگزاری می نمائیم.

گاز س ان جی

با سلام ، وخدا قوت لطفا درخصوص طرح گاز سوز شدن خودروهای بنزینی هم پیگیری نمایند باتشکر

بی آبی شهر نازک بیش از 20 سال

به نام تعالی

بی آبی شهر نازک از اواخر بهار شروع و تا سرانجام فصل تابستان ادامه داره این مشکل بیش از 20 سال هست که قریبان گیر مردم شهر شده است و مسئولین کاری برای این شهر انجام نمی دهند شورا های شهر 3تاشون ساکن شهر نیستند ولی هنوز شورا طبق قانون نباید باشند و بی آبی هنوز قریبان گیر ماست

حقوق

با سلام

من در بیمارستان امام رضا (ع)مشهد در قسمت خدمات مشغول به کار هستم از فروردین ماه حقوق ماها که شرکتی هستیم را کم می ریزن موظفی شیفت ها را برای ما گذاشتن 38شیفت 6ساعته بدون اینکه آدینه یا روزای تعطیل به این شیفت های 6ساعته اضافه بشه سال قبل پرداختی بیشتر از سال جاری بوده سال قبل با 56شیفت پرداختی بوده 5میلیونو خورده ای اما سال جاری 56شیفت 6ساعته پرداخت کردن 4ملیونو 100هزارتومان لطفا لطفا لطفا پیگیری کنید

مشکل سایت ثبت املاک با وجود محدودیت زمانی

سلام . با توجه به اینکه سامانه املاک و اسکان کشور به نشانی https://amlak.mrud.ir چند روز بیشتر به مردم فرصت ثبت نام نداده .

بعد از اینکه شماره همراه و کد ملی را می زنیم و کد احراز را وارد می کنیم سایت دچار خطا شده و یک کد رهگیری می دهد که نمی دانیم کجا باید از آن استفاده کنیم .

من چندین بار با چند خط امتحان کردم .

با تشکر .

استخدام ایثارگران

چرا قانون ماده 21 استخدام فرزندان جانباز و ایثارگران اجرا نمی شه فقط اقای نوبخت باید امضا کنه که نمی کنه

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1784

به "از تاخیر در تحویل خودرو تا مشکل ثبت املاک در سامانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تاخیر در تحویل خودرو تا مشکل ثبت املاک در سامانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید