ابتکار جالب جوانان عربستانی برای مراقبت از گربه های خیابانی

به گزارش مجله سرگرمی، برای اولین بار در ریاض مرکز عربستان، گروهی از جوانان برای پناه دادن به گربه های ولگرد با هدف کنترل و کاهش تولیدمثل آن ها به جای مبارزه و از بین بردن، دست به کاری ابتکاری زده اند.

ابتکار جالب جوانان عربستانی برای مراقبت از گربه های خیابانی

به گزارش خبرنگاران، بدر الطریف ناظر عمومی جمعیت الرحمه گفت: جایگاه تغذیه مخصوص گربه ها با هدف اشاعه فرهنگ حمایت از حیوانات ایجاد شده است و برای پناه دادن و درمان گربه های ولگرد فعالیت می نماید، زیرا گزارش هایی مبنی بر افزایش تعداد حیوانات از جمله گربه های ولگرد در پارک ها و باغ ها دریافت می کنیم.

وی معتقد است که از جمله راه چاره های اجرا شده به وسیله انجمن حمایت از حیوانات، جایگاه های تغذیه مبتنی بر ارائه غذای گربه است که به افزایش سلامت آن ها یاری می نماید، با توجه به اینکه ارتقای سلامت گربه ها در درجه اول ارتقای سلامت انسان است.

بدر الطریف اضافه نمود: در صورت دریافت مستقیم گربه ها، آن ها را ایمن سازی، واکسینه و عقیم سازی می کنیم و هدف کاهش تعداد آن ها و سپس رهاسازی مجدد آن ها برای سلامت و ایمنی حیوان است.

وی اظهار داشت: این جایگاهجایگزینی برای غذا دادن به گربه ها به صورت تصادفی است که دارای ایرادات بسیاری است، ضمن اینکه این انجمن برای به دست آوردن آمار دقیق تعداد حیوانات در شهر ریاض این اقدام را شروع کرد و به همین علت در نظر داریم این را در اختیار مردم قرار دهیم. ما قصد داریم این ایده را در تمام منطقه ها پادشاهی عربستان منتشر کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2286

به "ابتکار جالب جوانان عربستانی برای مراقبت از گربه های خیابانی" امتیاز دهید

2 کاربر به "ابتکار جالب جوانان عربستانی برای مراقبت از گربه های خیابانی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار جالب جوانان عربستانی برای مراقبت از گربه های خیابانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید