آموزش بچه ها بازمانده از تحصیل در محدوده کوه گچی

به گزارش مجله سرگرمی، شهردار منطقه 15 از راه اندازی مرکز آموزشی بچه ها کار در محدوده کوه گچی محله مظاهری در راستای توسعه عدالت آموزشی و حمایت از بچه ها بازمانده از تحصیل به واسطه کار اطلاع داد.

آموزش بچه ها بازمانده از تحصیل در محدوده کوه گچی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات اجتماعی منطقه با همکاری دفتر توسعه محله شوش، مطهری و مظاهری و بهره گیری از سازمان های مردم نهاد، مرکز آموزشی بچه ها کار را به منظور ارائه خدمات و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان راه اندازی کرد.

به گفته او، در این راستا پس از نشست های متعدد در محلات شوش و مظاهری، موافقت یکی از مساجد محدوده برای اختصاص بخشی از فضای مسجد با هدف ارائه خدمات اجتماعی و آموزشی برای بچه ها کار و بازمانده از تحصیل نیازمند جلب شد و فرایند تجهیز و آماده سازی این فضا با جذب منابع از خیرین، همکاری اداره خدمات اجتماعی شهرداری منطقه در تأمین اجاره مکان و پیگیری اخذ مجوز مرکز پرتو، شهرداری ناحیه یک و همراهی فعالین محله انجام شد.

محمدی افزود: فعالیت های آموزشی و مددکاری برای بچه ها بازمانده از تحصیل و بچه ها کار و والدین شان پس از تجهیز و آماده سازی فضای بالای مسجد علی ابن ابی طالب در محدوده کوه گچی محله مظاهری توسط سمن یاران عشق شروع شد.

شهردار منطقه در خاتمه افزود: ارتباط با مدارس و شناسایی بچه ها کار مستعد و علاقه مند، برگزاری کلاس های آموزشی و سوادآموزی، خدمات پزشکی و روانشناسی به این بچه ها، ارتباط با خانواده ها و ارائه خدمات مددکاری به آن ها ازجمله اقداماتی است که همگی از محل یاری های خیرین و داوطلبانه در این مرکز انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1517

به "آموزش بچه ها بازمانده از تحصیل در محدوده کوه گچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بچه ها بازمانده از تحصیل در محدوده کوه گچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید