طلایی: رضا یزدانی معادلات را به هم زد، هنوز فهرست تیم اعزامی به مدوید قطعی نشده است

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که رضا یزدانی با حضور در لیگ معادلات را به هم زده است.

طلایی: رضا یزدانی معادلات را به هم زد، هنوز فهرست تیم اعزامی به مدوید قطعی نشده است

محمد طلایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص جدایی برخی از کشتی گیران از اردوی تیم ملی برای حضور در لیگ برتر گفت: برخی از تیم ها نفرات شان را خواستند که با خواسته شان موافقت کردیم. آنها در لیگ کشتی گرفتند و دوباره به اردوی بعدی ملحق خواهند شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از بازگشت از جاکارتا، تیم ریکاوری گردیده و تمرینات را با هدف مسابقات دنیای دنبال نموده ایم.

طلایی در مورد نفراتی که قرار است در جام بین المللی مدوید محک بخورند، گفت: در این خصوص شورای فنی تصمیم نهایی را خواهد گرفت. من نمی دانم دقیقا چه نفراتی قرار است اعزام شوند چون هنوز فهرست تیم قطعی نگردیده است.

سرمربی تیم اعزامی به مسابقات دنیای پاریس در خصوص بازگشت رضا یزدانی به تشک بعد از دو سال دوری، در هفته سوم لیگ برتر آزاد اعلام کرد: کشتی یزدانی را کامل ندیدم اما فیلم خلاصه ای از عملکردش را مشاهده کردم و او خوب کشتی گرفت. این همه صحبت تا امروز در مورد ابهامات وزن 97 کیلو وجو داشت، وزنی که ما در آن خلأ داریم، اما یزدانی در لیگ در وزن 92 کیلو روی تشک رفت و معادلات را به هم زد.

قهرمان سال 1997 کشتی دنیا گفت: در 92 کیلو علیرضا کریمی و جواد ابراهیمی را داریم، البته من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم اما لااقل می دانم همه صحبت ها در مورد 97 کیلو بود. به هر حال این تیم سرمربی دارد و شورای فنی، باید دید چه تصمیمی گرفته می گردد.

به گزارش خبرنگاران، رضا یزدانی در حالی در هفته سوم لیگ برتر آزاد برابر حریفش به پیروزی رسید که بعد از انصراف از جام دیمیتری کرکین روسیه، پاسپورتش را در اختیار فدراسیون کشتی قرار نداده و قصد شرکت در جام مدوید را هم ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 34

به "طلایی: رضا یزدانی معادلات را به هم زد، هنوز فهرست تیم اعزامی به مدوید قطعی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: رضا یزدانی معادلات را به هم زد، هنوز فهرست تیم اعزامی به مدوید قطعی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید