گوشی میان رده گلکسی A10s سامسونگ با باتری 4000 میلی آمپری معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، سامسونگ ساعاتی قبل از گوشی گلکسی A10s رونمایی کرد که مانند دیگر گوشی های سری A، یک میان رده محسوب می گردد. در پنل جلویی، شاهد نمایشگر 6.2 اینچی TFT با رزولوشن 720 در 1520 هستیم. در بخش فوقانی این نمایشگر یک بریدگی قطره ای شکل واقع شده است که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی میان رده گلکسی A10s سامسونگ با باتری 4000 میلی آمپری معرفی گردید

در داخل بدنه، گلکسی A10s از تراشه هشت هسته ای بهره می برد و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. البته مانند بسیاری از گوشی های سامسونگ، به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD می توانید ظرفیت حافظه آن را افزایش دهید. در پنل پشتی هم یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی همچنین یک حسگر اثر انگشت واقع شده است و البته کاربران می توانند از قابلیت تشخیص چهره هم استفاده نمایند. گلکسی A10s مبتنی بر اندروید پای است و از دو سیم کارت پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توانیم به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی اشاره کنیم.

در کمال تعجب، سامسونگ هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه این گوشی منتشر نکرده که در خصوص گوشی های میان رده، قیمت گجت معمولا اهمیت زیادی دارد. در هر صورت در این رابطه باید کمی منتظر بمانیم تا سامسونگ این موارد را اطلاع رسانی کند.

منبع: Slash Gear

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 263

به "گوشی میان رده گلکسی A10s سامسونگ با باتری 4000 میلی آمپری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده گلکسی A10s سامسونگ با باتری 4000 میلی آمپری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید