گسترش شعبات پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در 10 واحد دانشگاهی

به گزارش مجله سرگرمی، به نقل از دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر در حاشیه بازدید از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: مسئولان کشور باید با اتخاذ سیاست ها و برنامه ریزی ها جوانان دارای طرح و ایده پژوهشی را مورد حمایت خود قرار دهند، چراکه این موضوع می تواند پیروزی های بزرگی در عرصه های مختلف برای کشور به وجود آورد.

گسترش شعبات پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در 10 واحد دانشگاهی

وی با اشاره به ارائه 160 محصول فناورانه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار اضافه نمود: این دانشگاه دارای هزار و 100 محصول پژوهشی و فناوری است که به دلیل کمبود فضا، تنها بخش کمی از آنها در این نمایشگاه ارائه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 2 پارک علم و فناوری خصوصی در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند، گفت: امیدواریم این پارکها بتوانند مراکز رشد را در واحدهای دانشگاه گسترش دهند، به طوری که تا سرانجام سال 97 تعداد شعبات پارک علم و فناوری دانشگاه در 10 واحد دانشگاهی گسترش پیدا کند.

رهبر عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های اجرا شده باید طی سال های آینده شعبات پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی استان های کشور فعال شود.

وی با بیان اینکه ماموریت پارک های علم و فناوری حمایت از جوانان، شرکت های دانش بنیان و تبدیل ایده به محصول است، گفت: متاسفانه امروز در تبدیل ایده به محصول، تجاری سازی، بازار یابی و فروش محصولات فناوری دارای مشکل جدی هستیم و در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکل هستیم.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1363

به "گسترش شعبات پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در 10 واحد دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش شعبات پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در 10 واحد دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید