گردشگران خارجی خواهان سفر با قطارهای ایرانی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، حسن ماسوری در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به درخواست گردشگران خارجی برای سفر به نقاط مختلف ایران با استفاده از قطارهای ایرانی، گفت: پیش از این درخواست، سفرها با قطارهای ترکیه ای و اروپایی انجام می شد اما گردشگران خارجی ترجیح داده اند به جای استفاده از قطارهای لوکس خارجی با قطارهای ایرانی سفر نمایند.

گردشگران خارجی خواهان سفر با قطارهای ایرانی هستند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لحظه آخری تورنتو هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

وی ادامه داد: به همین دلیل از این پس با هماهنگی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دور جدید سفر گردشگران اروپایی در ایران با قطارهای نور انجام خواهد شد.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان بیان داشت: همچنین در این راستا شرکت نورالرضا از شرکت های وابسته به گروه حمل و نقلی توسعه ترابر ایرانیان ، قرار است سالن های نور خود را برای بازدید توریست های خارجی از کشور اختصاص دهد.

مدیر کل راه آهن اصفهان گفت: به همین منظور چهار سالن قطار نورالرضا با ظرفیت هر سالن 40 نفر و یک سالن رستوران با تزئین صنایع دستی اصفهان به این امر اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: علت انتخاب قطارهای نورالرضا به جای قطارهای اروپایی از طرف راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دلیل کیفیت مناسب این سالن ها و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت بالای ناوگان مسافری داخلی و جایگزینی قطار ایرانی بجای قطارهای خارجی است.

ماسوری با اشاره به اینکه شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا از سال 91 پا به عرصه صنعت حمل و نقلی ریلی مسافری گذاشته و امید است در آینده با در اختیار گذاشتن قطارهای لوکس خود فعالیت خود را در حوزه گردشگری و قطارهای توریستی نیز گسترش دهد، گفت: به طور قطع این مدل جابه جایی و عرضه با کیفیت خدمات به گردشگران اروپایی، می تواند گام جدیدی در توسعه گردشگری کشور به شمار آید.

وی بیان داشت: به منظور توسعه گردشگری در شهر اصفهان به عنوان ویترین گرشگری ایران، احتیاج به حمایت از برگزاری این تورهای گردشگری احساس می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 700

به "گردشگران خارجی خواهان سفر با قطارهای ایرانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران خارجی خواهان سفر با قطارهای ایرانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید