کورتوا: چلسی این فصل می تواند 4 جام کسب کند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سنگربان بلژیکی تیم فوتبال چلسی می گوید که تیمش در فصل جاری پتانسیل کسب هر 3 جام داخلی انگلیس و همچنین فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

کورتوا: چلسی این فصل می تواند 4 جام کسب کند

به گزارش خبرنگاران، نظر تیبا کورتوا بر خلاف ژوزه مورینیو معتقد است که چلسی در این فصل می تواند دست به انجام کاری بزند که نظیر آن در تاریخ فوتبال انگلیس سابقه نداشته و آن قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه و همچنین فتح لیگ قهرمانان اروپاست.

کورتوا که در بازی سه شنبه شب چلسی و لیورپول در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس درخشان ظاهر شد و عنوان برترین بازیکن میدان را هم از آن خود کرد، گفت: کسب 4 قهرمانی در یک فصل کار بسیار سختی است اما چلسی از پس آن برمی آید. مسلماً تیم های زیادی هستند که می توانند این کار را انجام دهند که ما هم یکی از آنها هستیم. اگر به فینال جام اتحادیه برسیم و آن بازی را ببریم، انگیزه برای کسب جام های بیشتر در ما به وجود می آید. این حس در تیم در حال افزایش است به خصوص بعد از اتفاقاتی که فصل گذشته رخ داد و ما نتوانستیم هیچ جامی کسب کنیم. این فصل اما ما می خواهیم هر 4 جام را کسب کنیم.

کورتوا درباره بازی تیمش و لیورپول در آنفیلد هم گفت: من فکر می کنم که تساوی در خانه لیورپول نتیجه خوبی است. حالا بازی دوم حکم یک فینال را خواهد داشت و این بار ما هستیم که در حضور طرفداران مان بازی می کنیم. به نظر من چلسی می تواند این بازی را ببرد به خصوص که آمار خوب نتایج مان در بازی های خانگی به ما اعتماد به نفس می دهد. ما می دانیم که تیم قدرتمندی هستیم. لیورپول در این چند هفته اخیر خوب بازی نموده است و واقعاً خطرناک نشان داده است. می دانیم که یک بازی سخت دیگر انتظارمان را می کشد اما به نظرم می توانیم در خانه بهتر از بازی رفت کار کنیم.

بازی برگشت چلسی و لیورپول در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس 27 ژانویه (هفتم بهمن) در استادیوم استمفوردبریج برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 746

به "کورتوا: چلسی این فصل می تواند 4 جام کسب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: چلسی این فصل می تواند 4 جام کسب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید