کلاهبرداران حرفه ای پایتخت دستگیر شدند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 کلاهبردار که خودرو های مستعمل را به جای خودرو صفر می فروختند خبرداد و گفت کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

کلاهبرداران حرفه ای پایتخت دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری خودرو تیمی از ماموران کلانتری سریعا آنالیز موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. پس از انجام تحقیقات گسترده و به کار بردن شگرد های پلیسی، 2 کلاهبردار توسط ماموران کلانتری شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان با درج آگهی در سایت های خرید و فروش مجازی، خودروهای صفر را به خریداران نشان می دادند، ادامه داد: مال باختگان پس از معامله و هنگام تعویض پلاک خودرو، متوجه می شدند خودرو صفر نبوده و در دام کلاهبرداران قرار گرفته اند.

وی در مورد نتیجه تحقیقات پلیسی شرح داد: در این پرونده 2 کلاهبردار بازداشت شدند و 4 دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه صفر و 2 دستگاه خودرو کارنموده کشف شده است.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه با تجمیع پرونده های مشابه تا کنون 25 مال باخته از متهمان شکایت نموده اند، اضافه نمود: کوشش برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

این مقام انتظامی مطرح نمود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1662

به "کلاهبرداران حرفه ای پایتخت دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداران حرفه ای پایتخت دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید