چراغ چاپخانه دالاهو دوباره روشن شد

به گزارش مجله سرگرمی، عبدالله براتی؛ مدیر چاپخانه دالاهو در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شروع فعالیت این چاپخانه در سال جدید، اعلام کرد: به دنبال آتش سوزی ای که سال گذشته رخ داد و طی آن ماشین دورنگ خود را از دست دادیم، توانستیم با دریافت 60 درصد خسارت از شرکت بیمه و پس اندازی که داشتیم چاپخانه را دوباره راه اندازی کنیم.

چراغ چاپخانه دالاهو دوباره روشن شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی اضافه کرد: چند ماه دنبال کارهای اداری و بیمه بودیم تا توانستیم کارهای خود را انجام دهیم و با خریداری یک دستگاه چاپ جدید، فعالیت خود را بار دیگر از سر بگیریم.

براتی با بیان اینکه چاپخانه خود را در همان مکان قبلی راه اندازی کردیم، مطرح نمود: پیش از این، یک دستگاه ماشین افست دوورقی هایدلبرگ مدل سال 1996 داشتیم که در آتش سوخت و اکنون یک دستگاه دوورقی مدل بالاتر خریداری کردیم تا چراغ چاپخانه را روشن نگه داریم.

وی تأکید کرد: امیدواریم در سال جدید شرایطی فراهم گردد که چاپخانه بار دیگر مانند سال های قبل فعالیت داشته باشد و در خدمت فرهنگ و چاپ و نشر کتاب داشته باشیم.

عصر سه شنبه 16 دی چاپخانه دالاهو واقع در خیابان انقلاب و پل چوبی به دلیل اتصال تابلوی برق چاپخانه حین کار دچار حریق و سپس منفجر شد. کارگر این چاپخانه مشغول شستن لاستیک های ماشین چاپ بود که دستگاه دچار آتش سوزی شد؛ اما خوشبختانه به هیچ کس آسیبی نرسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1571

به "چراغ چاپخانه دالاهو دوباره روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ چاپخانه دالاهو دوباره روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید