فردای بعد از تو منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، طبع روان و گویای محمود اکرامی فر با گذشت روز و ماه و سال از حرکت نایستاده و هنوز نیز شنیدن غزل های دلنشین از این شاعر نسل پیشین، دور از انتظار نیست.

فردای بعد از تو منتشر شد

وی متولد 1338 در روستای اسفراین خراسان شمالی و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی و دارای دکترای مردم شناسی از آموزشگاه علوم تاجیکستان است.

همان گونه که از قالب غزل انتظار می رود، محور اصلی اشعار کتاب، عشق است: کوه یخ بود و آب شد قلبم/ چون عقیقِ مذاب شد قلبم/ رفت از دست، هرچه بود و نرفت/ یادت از خاطرم به هیچ رَقم/ هم جنونی و هم قرار منی/ نیستی گرچه در کنار منی/ با منی با هم نفس به نفس/ با منی باز هم قدم به قدم

شاعر فردای بعد از تو شهرنشینی است که ضمن پذیرش شرایط سخت زندگی در شلوغی، هرگز خلوت گذشته های نه چندان دور را فراموش نکرده است. زبان اشعار وی ساده و صمیمی است و معاصر بودن، صفتی مناسب برای آن است: در انتظار بغل کردن تو پیر شدم/ بغل گشودی و من ناگهان اسیر شدم/ به یمن عشق تو از هفت دولت آزادم/ به جرم سرقت قلب تو دستگیر شدم/ دو بیت وقف دو چشمت نمودم و پس از آن/ میان اهل محل شاعری شهیر شدم

مجموعه غزل فردای بعد از تو شامل 134 غزل است که به تازگی در 277 صفحه در با قیمت 140 هزار تومان در دسترس مخاطبان عالم شعر قرار گرفته است.

از محمود اکرامی پیش از این نیز کتاب اجازه هست بگویم دوستت دارم؟ به وسیله انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2263

به "فردای بعد از تو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردای بعد از تو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید