پیرلو: قرار نیست سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس شوم، بارسلونا منتظرم است!

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا شایعه حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم زیر 23 سال یوونتوس را تکذیب کرد.

پیرلو: قرار نیست سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس شوم، بارسلونا منتظرم است!

به گزارش خبرنگاران، در روزهای پایانی اسفند ماه روزنامه ایتالیایی استامپا چاپ تورین با انتشار گزارشی مدعی شد که آندره آ پیرلو به یوونتوس بازخواهد گشت و از فصل آینده راهنمایی تیم زیر 23 سال این باشگاه را برعهده خواهد گرفت، اما هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا این موضوع را رد کرد.

هافبک پیشین میلان که بین سال های 2011 تا 2015 برای یوونتوس بازی می کرد در گفت وگوی زنده با فابیو کاناوارو، هم تیمی پیشین خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در پاسخ به این پرسش که آیا در آستانه سرمربیگری تیم زیر 23 سال یوونتوس قرار داری؟، گفت: خیر اینطور نیست. من پیشنهادهای زیادی دارم.

پیرلو که در سال 2017 با پیراهن تیم نیویورک سیتی اف سی آمریکا اعلام بازنشستگی و در ادامه در کلاس های مربیگری پرولایسنس یوفا (معتبرترین مدرک مربیگری فوتبال دنیا) شرکت کرد، گفت: کادرفنی ام آماده است چون ممکن است هر لحظه پیشنهادی خارج از ایتالیا دریافت کنم.

وی در مواجهه با این جمله که پست سرمربیگری بارسلونا هم در دسترس است...، به شوخی گفت: بارسلونا منتظر من است، اما جدا از شوخی باید بگویم که در انتخاب اول نباید اشتباه کرد. من پیشنهادهایی دریافت نموده ام.

پیرلو که قهرمانی در جام دنیای را با تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه اش دارد، در مدت چهار سال حضورش در یوونتوس با این تیم چهار قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 932

به "پیرلو: قرار نیست سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس شوم، بارسلونا منتظرم است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: قرار نیست سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس شوم، بارسلونا منتظرم است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید