ویژگی های دقیق نوکیا 7.2 تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از مدت ها برآورد در خصوص ویژگی ها و امکانات گوشی جدید نوکیا 7.2 خاتمه مشخصات آن در آستانه عرضه به بازار اعلام شد.

ویژگی های دقیق نوکیا 7.2 تعیین شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، بعد از مدتها حدس در خصوص ویژگی ها و امکانات گوشی جدید نوکیا 7.2 انتها مشخصات آن در آستانه عرضه به بازار اعلام شد.گوشی یادشده مجهز به 6 گیگابایت رم است که در مقایسه با گوشی های هوشمند رقیب رقمی قابل توجه محسوب می گردد. گوشی یادشده همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید پای است.

اطلاعات مربوط به گوشی نوکیا 7.2 با اسم کد daredevil نخستین بار در ماه جولای در فضای مجازی منتشر شد. گوشی یادشده مجهز به پردازنده هشت هسته ای کوالکوم موسوم به Snapdragon 710 SoC است. طیف فرکانسی این تراشه برابر با 1.84 گیگاهرتز است.

این گوشی دارای دوربین سه گانه با یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی است، نمایشگاه فول اچ دی این گوشی 6.2 اینچی است و یک حسگر اثر انگشت نیز برای ان در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی 3500 میلی امپری است که برای استفاده در کمتر از یک روز مناسب است. رونمایی از این گوشی در روز 6 سپتامبر انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 262

به "ویژگی های دقیق نوکیا 7.2 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های دقیق نوکیا 7.2 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید