نگاهی به نمایش پرسپولیس مقابل نساجی؛ ضعف در دفاع 3 نفره، خلاقیت و ایجاد موقیعت در حمله

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و نساجی در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به سرانجام رسید.

نگاهی به نمایش پرسپولیس مقابل نساجی؛ ضعف در دفاع 3 نفره، خلاقیت و ایجاد موقیعت در حمله

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در این بازی با سیستم پایه 3-4-3 وارد میدان شد. در این بازی همانند بازی های گذشته، حامد لک درون دروازه پرسپولیس نهاده شد. علی نعمتی، وحدت هنانوف و فرشاد فرجی سه مدافع پرسپولیس بودند، سعید آقایی وینگر چپ و منوچهر صفروف وینگر راست پرسپولیس بودند. کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی حضور داشتند، وحید امیری بال چپ و احسان پهلوان بال راست پرسپولیس در این بازی بود و در نهایت مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس حضور داشت.

پرسپولیس در این بازی پرفشار آغاز کرد و خیلی سریع حملات خود را آغاز کرد که نتیجه هم داد و کمال کامیابی نیا در دقیقه 2 پیروز شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. هنوز نساجی در شوک گل زودهنگام بود که سرخ ها پیروز شدند از فرصت استفاده نمایند و به وسیله وحید امیری گل دوم را روی یک حرکت تیمی عالی به ثمر برسانند.

پس از گل های پرسپولیس، نساجی در صدد جبران بر آمد و پیروز شد خیلی زود به دروازه پرسپولیس برسد و دروازه این تیم را باز کند. اتفاقی که چند بار دیگر نیز در این بازی رخ داد و موقعیت روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که نشان دهنده این بود که پرسپولیس در روز خوبش هم از نظر دفاعی مشکلاتی دارد و یحیی گل محمدی باید در این مورد چاره ای اندیشه کند. البته حضور احمد گوهری درون دروازه می تواند یک انرژی دوباره به دروازه این تیم بدهد و بعلاوه حضور رامین رضاییان قطعا در این زمینه به پرسپولیس یاری خواهد نمود.

در مجموع عملکرد پرسپولیس برابر این نساجی راضی نماینده بود. نساجی تیمی بود که هفته ها شکست نخورده است و در این بازی نیز نشان داد که پتانسیل بالایی دارد و پرسپولیس پیروز شد سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند. با آمدن مهدی ترابی، احمد گوهری و رامین رضاییان به ترکیب پرسپولیس، پرسپولیس در چندین پست تقویت می گردد. البته نباید کاستی های این تیم را نیز فراموش کرد. سرخ ها هنوز می توانند بازیکن آزاد جذب نمایند و یحیی گل محمدی حداقل به یک مهاجم تمام نماینده نیازمند است. در ادامه لیگ باید دید که پرسپولیس یحیی چه خواهد شد و برابر استقلال فرهاد در لیگ چه خواهد نمود.

باشگاه نساجی با انتشار تصویری مدعی شد گل دوم این تیم که از سوی داور و البته با پرچم یاری داور، مردود اعلام شد، در موقعیت آفساید نبوده است. پرسپولیس و نساجی در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به سرانجام رسید. زمانی که این بازی 2-1 به سود پرسپولیس بود، نساجی پیروز شد به گل برسد اما داور آن را به علت آفساید مردود بیان کرد. باشگاه نساجی با انتشار این عکس در کانال باشگاه، علیه یاری داور بازی مدرک رو کرد و نشان داد که این صحنه آفساید نبوده است.

هر سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند. هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر که روز گذشته آغاز شده بود، امروز به سرانجام رسید. نکته جالب اینکه تمام تیم های مدعی پیروز شدند حریفان خود را شکست دهند.

شنبه سپاهان به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که پیروز شد یک پیروزی پرگل به دست بیاورد و با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد. سپس پرسپولیس با نساجی بازی کرد که سرخ پوشان هم با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسیدند. در بازی آخر هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر هم استقلال پیروز شد ذوب آهن را با تک گل کوین یامگا ببرد. با این شرایط فاصله سه تیم اول جدول لیگ برتر نسبت به یکدیگر تغییر نکرده و همچنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان به ترتیب تیم های اول تا سوم جدول رده بندی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2037

به "نگاهی به نمایش پرسپولیس مقابل نساجی؛ ضعف در دفاع 3 نفره، خلاقیت و ایجاد موقیعت در حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به نمایش پرسپولیس مقابل نساجی؛ ضعف در دفاع 3 نفره، خلاقیت و ایجاد موقیعت در حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید