مکانهای اینستاگرامی در جهان

به گزارش مجله سرگرمی، در مورد اسکن کردن تصاویر بی‌پایان افرادی که در اینستاگرام سفر می‌کنند ، چیز فوق‌العاده‌ای وجود دارد . البته شما تعداد زیادی سلفی و عکس‌های تعطیلات خانوادگی می‌گیرید که واقعا ً نیازی نیست با مردم به اشتراک گذاشته شود ، اما شما همچنین عکس‌های واقعا ً باور نکردنی از مکان‌های شگفت‌انگیز دریافت می‌کنید . و چون دوربین موبایل شما به شما این امکان را می‌دهد که آنجا باشید ، هر جا که هست ، در هر جایی که هست ، در لحظه مناسب ، می‌توانید عکس‌های واقعا ً شگفت‌انگیز بگیرید . با نزدیک شدن سال به نزدیک ، اینستاگرام به محبوب‌ترین مکان‌های سال نگاه می‌کند . نتیجه ؟ نه بیش از اندازه غافلگیر کننده .

مکانهای اینستاگرامی در جهان

در اینجا شش نفر برتر قرار دارند :
# دیزنی و یونیورسال استودیو
پیکسار و یونیورسال استودیو یک - دو پانچ به عنوان جذاب‌ترین نقاط جهان در سال 2016 پر کردند . و این واقعا ً یک سورپرایز نیست ، این طور نیست؟ با جذب میلیون ‌ها بازدیدکننده در سال ، این مکان برای گرفتن عکس‌های تعطیلات خانوادگی ، عکس‌های جذاب با شخصیت‌های مورد علاقه شما ، عکس‌های کلاسیک از لذت تابستانی و غیره است . در واقع ، شما به سختی فشار خواهید خورد که چیزی را در طول سفر خود پیدا نکنید . پس با استفاده از جادو … و حتما ً عکس بگیرید تا همه followers حسودی کنند .
نیویورک سیتی
پس از دیزنی و یونیورسال با شماره یک و دو در فهرست ، ما نشانه‌های اصلی اپل پارک مرکزی ( # 3 ) و میدان تایمز ( # 4 ) را داریم . در واقع ، نیویورک یکی از شهرهای Instagrammed در جهان است ، با شش نقطه در 20 مکان برتر از پل بروکلین ( # 9 ) ، مدیسون اسکویر گاردن ( # 13 ) ، موزه متروپولیتن نیویورک ( # 18 ) ، و ساختمان امپایر استیت ( # 19 ) . آیا واقعا ً هم تعجب‌آور نیست ، مگر نه؟ همه ما می‌دانیم که نیویورک مکان خوبی برای زندگی و بازدید از ( اگر شما این را نمی‌دانید ، باید از pronto بازدید کنید ) . با این حال ، صادقانه بگویم ، چیزی که واقعا ً دوست دارم ببینم ، کسی است که تور hotdog از شهر را انجام می‌دهد ، با تصاویر Instagrammed در بهترین گاری hotdog . اما شاید این یک نفر را بکشد .
# پاریس
اعداد پنج و شش به شهر عشق ، برج ایفل و موزه لوور می‌روند - و واقعا ً، وقتی که عشق در هوا است ، چرا آن را با سلفی در برخی از زیباترین نقاط دنیا ثبت نکنید ؟ یا به نشان دادن یک geek فرهنگی جدید تان در دو ساعت در یک موزه هنری که ممکن است شما را هفته‌ها طول بکشد تا به طور کامل به اکتشاف بپردازند نشان دهید . اما جدا ، شما می‌دانید که مادر شما می‌خواهد هر کاری که شما در طی سفر انجام می‌دهید را از صبحانه خود به گیلاس خود در امتداد رودخانه سن ببینید . من شخصا ً در کلیسای جامع نتردام ( # 17 ) خواهم بود ، گرفتن سلفی از .
# لاس وگاس
نوار نمادین لاس وگاس در شماره هفت قرار دارد . با همه این چراغ‌های نئون زیبا و فیلتر vintage - y ، از آن تعجب نمی‌کنم . علاوه بر این ، همه آن حیله‌های مستانه با دوستان ، مراسم عروسی غافلگیر کننده و کل آنچه که در اینجا اتفاق می‌افتد را دارید .. . اگر شما تعداد زیادی عکس را در زمان خود تحویل ندهید ، احتمالا ً فراموش کرده‌اید که گوشی خود را شارژ نکنید و یا آن را در خانه رها کرده‌اید تا مطمئن شوید که آن را در توالت در طول شب رها نکنید . در غیر این صورت ، در غیر این صورت ، در صبح روز بعد وقتی از خواب بیدار می‌شوید و هیچ خاطره‌ای از شب گذشته را به یاد می‌آورید ، راهی برای کار پیدا می‌کنید .
# Santa Monica ، کالیفرنیا
شماره هشت به Santa Monica می‌رود . همانند لاس وگاس ، فیلترهای vintage - y واقعا ً چیزی هستند که این را می‌سازد . چه کسی جادو و نوستالژی را در یک عکس مبهم از چرخ colorful رنگی و یک اسکله چوبی تاریخی نمی‌بیند ؟ در امتداد خط ساحلی قدم بزنید و با برخی مناظر عالی برخورد کنید ، و خورشید تمایل دارد که درست پشت جاذبه‌های اصلی در پایان روز قرار گیرد . هیچ چیز در تابستان مثل این نیست !
# VDNKh ، مسکو
ما که کنار ده برتر قرار گرفته‌ایم ، VDNKh ، مرکز گردهمایی و پارک تفریحی در مسکو روسیه را داریم . برای من ، این یکی کمی غافلگیر کننده است ، اما وقتی شما برخی از نقاط Instagrammed را در VDNKh در سال 2016 می‌بینید … خوب ، من قبلا ً در حال برنامه‌ریزی سفری در آنجا هستم ! مسکو به طور کلی می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد ، از میدان نمادین قرمز و کلیسای جامع سنت Basils تا موزه .
اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد در اینستاگرام هستید ، فقط فراموش نکنید که در موزه بازی‌های دوران اتحاد جماهیر شوروی توقف کنید .
عکس مورد علاقه شما در اینستاگرام این است که در سال 2016 این عکس را گرفته‌اید ؟ در این باره به ما بگویید !

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 11

به "مکانهای اینستاگرامی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانهای اینستاگرامی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید