مهدی طارمی؛ نمره 20 کلاس!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مهدی طارمی همچنان ارزشمندترین لژیونر فوتبال ایران در اروپا است. این بازیکن که حالا بیش از یک فصل است که خودش را به عنوان مهاجم اصلی باشگاه پورتو معرفی کرده سال 2021 را در شرایطی به سرانجام رساند که آمار بسیار خوبی از او در رقابت های لیگ پرتغال به جا مانده است.

مهدی طارمی؛ نمره 20 کلاس!

به گزارش خبرنگاران، درست است که ملی پوش ایرانی پورتو مدت ها بود برای پورتو پیروز به گلزنی نمی شد، ولی آن قدری پیش از آن مقطع، درخشیده بود که اسمش را در صدر برترین های این لیگ در سال گذشته میلادی قرار دهد. به گواه آمار، در سال 2021 مهدی طارمی با زدن 20 گل، برترین گلزن پرتغال نام گرفته و از هریس سفروویچ، ستاره تیم بنفیکا که 19 گل در این سال زده پیشی گرفته است. البته کاری که مهدی طارمی را از سفروویچ جدا می کند و او را در صدر قرار می دهد تعداد پاس گل های این بازیکن ایرانی است. طارمی در سال گذشته 16 بار هم پاس گل داده تا به صورت مشترک، برترین پاسور لیگ پرتغال باشد.

زدن 20 گل و دادن 16 پاس گل به همتیمی ها از مهدی طارمی شاگرد ممتاز لیگ پرتغال ساخته و او در این سال، برترین مهاجم لیگ شناخته شده است. برای بازیکنی که به اختلافاتش با دراگان اسکوچیچ در ایران سرانجام داده و قرار است دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کند، در کارنامه به غیر از نمره 20 از 20، نمره دیگری نمی شود برایش در نظر گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1960

به "مهدی طارمی؛ نمره 20 کلاس!" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهدی طارمی؛ نمره 20 کلاس!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی؛ نمره 20 کلاس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید