جنجال داوری برای ابقای آقای گلی علی دایی در مصاف با رونالدو!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در کشورهای مختلف قاره اروپا ادامه پیدا کرد که حاشیه هایی را نیز به همراه داشت.

جنجال داوری برای ابقای آقای گلی علی دایی در مصاف با رونالدو!

صربستان که در گروه A میزبان پرتغال بود با تصمیم جنجالی تیم داوری در دقیقه 93 از شکست گریخت تا با کسب تساوی دو - دو به تک امتیاز این ملاقات برسد.

شاگردان فرناندو سانتوس در تیم ملی پرتغال با دو گل دیوگو ژوتا در نیمه اول از حریف خود پیش افتادند ولی در نیمه دوم توسط الکساندر میتروویچ و فیلیپ کاستیچ دروازه شان باز شد تا کار با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

در دقیقه 93 کریستیانو رونالدو روی پاس بلند مدافعان پرتغال و اشتباه دروازه بان صربستان توانست ضربه ای دقیق را روانه دروازه میزبان کند اما مدافع صرب ها در لحظه ای که به نظر می رسید تمام توپ از خط رد شده باشد آن را با تکل بلند خود بیرون کشید تا چشم همه منتظر اعلام گل از سوی داور بازی باشد. اتفاقی که هرگز برای پرتغالی ها رخ نداد و داور به همراه یاری خود اعتقادی به گل شدن شوت رونالدو نداشتند تا اعتراضات کاپیتان پرتغالی ها را به همراه داشته باشد.

رونالدو که در چند بازی اخیر تیم ملی کشورش پیروز به گلزنی و کاهش فاصله خود با علی دایی مهاجم پیشین تیم ملی ایران برای رسیدن به آقای گلی جهان نشده است با عصبانیت به تصمیم داور بازی واکنش نشان داد تا با کارت زرد او نیز روبرو گردد.

رونالدو تنها 7 گل با رسیدن به رکورد 109 گل ملی علی دایی فاصله دارد اما در دو بازی ابتدایی پرتغال در مقدماتی جام جهانی پیروز به گلزنی نشد.

ستاره فوتبال جهان پس از سرانجام بازی با انداختن بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال بر روی چمن استادیوم به اعتراض خود ادامه داد و داور را مقصر اصلی نرسیدن تیمش به سه امتیاز مهم بیان کرد.

عدم استفاده از VAR در رقابت های راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا باعث شد تا نظر داور بازی تغییر نکند و رونالدو و هم تیمی هایش جشن شادی نگیرند.

نتایج بازی های شب گذشته مقدماتی جام جهانی قطر به توضیح زیر است:

گروه G

* مونته نگرو 4 - 1 جبل الطارق

* نروژ 0 - 3 ترکیه

* هلند 2 - 0 لتونی

گروه H

* روسیه 2 - 1 اسلوونی

* کرواسی 1 - 0 قبرس

* اسلواکی 2 - 2 مالت

گروه E

* بلاروس 4 - 2 استونی

* جمهوری چک 1 - 1 بلژیک

گروه A

* صربستان 2 - 2 پرتغال

* جمهوری ایرلند 0 - 1 لوکزامبورگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1567

به "جنجال داوری برای ابقای آقای گلی علی دایی در مصاف با رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال داوری برای ابقای آقای گلی علی دایی در مصاف با رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید