معرفی خانه های خاص : خانه ذهن اسپانیا

به گزارش مجله سرگرمی، خانه ذهن ساختمانی است که در ورودی پارک Güell قرار گرفته است و توسط هنرمند مشهور آنتونی گائودی، در بارسلونا طراحی شده است. این اثر زیبا همچنین در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این ساختمان در اوایل قرن 20 و به منظور تبدیل به یک شهر باغی طراحی شد.

معرفی خانه های خاص : خانه ذهن اسپانیا

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دریافت 7 MB

خبرنگاران - اکنون این مکان یک پارک عمومی است که در تمام فصول سال باز و در دسترس است و یک نماد گردشگری برای شهر کاتالونیا بشمار می رود.

گائودی از سوی حامی خود یعنی Eusebi Güell مامور شده بود تا در تپه ای که در شمال شهر خریداری نموده بود بنایی بسازد. طرح اصلی این باغ شمال 60 خانه مسکونی، استودیو، کلیسا و پارک بود که از بین همه اینها تنها دو خانه تکمیل شد. در یکی از این دو خانه گائودی به همراه پدر و دخترش در آن زندگی می کردند تا اینکه به Sagrada Familia رفتند. شهرداری بارسلونا این مکان را در سال 1922 خریداری و آن را به یک پارک عمومی تبدیل کرد.

گائودی در کوشش بود تا با یاری از محیط طبیعی، تخیلات ذهنی خودش را کنترل کند. برای ساخت این بنا از سفال، شیشه و موزاییک های رنگی و همچنین مجسمه های بتنی استفاده کرد که نمایانگر جهانی از حیوانات خارق العاده است.

منبع : pbworks.com

منبع: چمدان
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 813

به "معرفی خانه های خاص : خانه ذهن اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خانه های خاص : خانه ذهن اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید