قرعه کشی ده بلیت سفر به مالزی با حضور سفیر این کشور: مسافران خوش شانس ایرآسیا

به گزارش مجله سرگرمی، قرعه کشی بلیت سفر به مالزی توسط سفیر این کشور در برج سایه تهران و نمایندگی ایرآسیا انجام شد. با گزارش اختصاصی ما از این رویداد همراه باشید.

قرعه کشی ده بلیت سفر به مالزی با حضور سفیر این کشور: مسافران خوش شانس ایرآسیا

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

امروز 17 مهر ماه 96، یک مراسم قرعه کشی توسط سفیر مالزی در دفتر نمایندگی هواپیمایی ایرآسیا در برج سایه خیابان ولیعصر تهران برگزار گردید. با گزارش اختصاصی خبرنگاران و توضیحات سفیر مالزی در این رویداد همراه باشید تا با هم از روند این مراسم با خبر شویم.

این مراسم قرعه کشی توسط بخش توریسم سفارت مالزی در تهران با همکاری فراز پرواز غرب ایرانیان نماینده رسمی و انحصاری هواپیمایی ایرآسیا در ایران صورت گرفته است. این پروژه مربوط به ایام فستیوال خرید در مالزی صورت گرفته است.

جوایز این قرعه کشی، پنج سفر هوایی با پروازهای ایرآسیا به مالزی برای پنج نفر به همراه همسران آن ها است. یعنی در مجموع 10 بلیت رفت و برگشت هواپیما برای ده نفر به همراه هتل و نقل و انتقال ها (Transportation) به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

این قرعه کشی با سیاست تبلیغاتی برای سفر به کشور به مالزی صورت گرفته است.

این نوع مراسم و جایزه ها باعث جلب توجه گردشگرها به این کشور خواهد شد.

به گونه ای که در هنگام تبلیغات برای شرکت در قرعه کشی بلیت رایگان، کاربر وارد شبکه اجتماعی و سایت های ما خواهد شد و با محتوایی که در زمینه گردشگری مالزی تهیه شده است، روبرو شده و با جاذبه های گردشگری این کشور آشنا خواهد شد.

به گفته سفیر مالزی ایران اخیرا به کشوری تبدیل شده است که بیشترین تعداد گردشگر از آن به مقصد مالزی سفر می نمایند.

به همین دلیل ما به ایران به عنوان بزرگترین بازار منطقه خاورمیانه می نگریم.

بازار ایران تنها در زمینه جذب گردشگر در مالزی پتانسیل ندارد و در زمینه تحصیل در مالزی هم بازار بسیار خوبی به شمار می رود.

ما تاکید زیادی داریم که این بازار باید رشد کند و برای این موضوع برنامه های زیادی داریم.

بازار ایران نسبت به سال گذشته 144 درصد رشد داشته است و قرعه کشی امروز بخشی از برنامه های برای رشد این بازار بوده است.

البته ما هدف ما فقط جذب گردشگر ایرانی برای مالزی نیست و کوشش می کنیم تا گردشگرهای مالزی را هم با ایران آشنا کنیم تا مالزیایی ها هم به ایران سفر نمایند.

در سرانجام سفیر مالزی تاکید نمود که صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی را در اقتصاد مالزی ایفا می نماید و ایران هم کشوری است که پتانسیل گردشگری بالایی دارد. اما ایران باید در زمینه زیربنایی رشد بیشتری داشته باشد که این موضوع زمان می برد. اگر این زمان به ایران داده گردد قطعا ایران هم در این زمینه پیشرفت خواهد نمود و خدمات بهتری را به گردشگرهایی که از ایران بازدید می نمایند ارائه خواهد نمود.

منبع: کجارو
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 362

به "قرعه کشی ده بلیت سفر به مالزی با حضور سفیر این کشور: مسافران خوش شانس ایرآسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی ده بلیت سفر به مالزی با حضور سفیر این کشور: مسافران خوش شانس ایرآسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید