قاسمی نژاد: کی روش عاشق لژیونرها است

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال عاشق لژیونرها است و بیشتر بازیکنان خارج از ایران را دعوت می نماید.

قاسمی نژاد: کی روش عاشق لژیونرها است

امین قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در مصاحبه با ، درباره فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا و انتخاب های کی روش بیان نمود: 100 درصد از اینکه به تیم ملی دعوت نشدم، ناراحت هستم. کی روش بازیکنان خاص خودش را دارد و به طور معمول از بازیکنانی که همیشه استفاده می نماید، بهره می برد و برای حضور در جام ملت های آسیا نیز این اتفاق اتفاق افتاده است.

او اضافه کرد: بازیکنانی که به تیم ملی اضافه شدند، بیشتر لژیونر بودند و کی روش عاشق آنها (لژیونرها) است. البته علی علیپور هم به دلیل درخشش در لیگ و آسیا همراه با پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد اما همیشه اولویت کی روش بازیکنان لژیونر است. سال جاری در حق پدیده اجحاف شد و حداقل می توانستند 2-3 بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شوند که این اتفاق رخ نداد.

هافبک پدیده مشهد ادامه داد: از پدیده حتی روادید و گذرنامه مرتضی منصوری را گرفتند اما این بازیکن به تیم ملی دعوت نشد و نمی دانم چرا گذرنامه او را گرفتند. فکر می کنم کی روش بازی های لیگ را نگاه نمی نماید و هر کسی لژیونر است به تیم ملی دعوت می گردد. بازیکنی مصدوم است یا در تیمش بازی نمی نماید، اما به دلیل اینکه در خارج از ایران بازی می نماید، همیشه به تیم ملی دعوت می گردد و به نظرم ابن انتخاب ها به هیچ عنوان درست نیست.

قاسمی نژاد در سرانجام گفت: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا نتایج خوبی کسب کند و کی روش هم نگاه ویژه تری به لیگ برتر و پدیده مشهد داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 113

به "قاسمی نژاد: کی روش عاشق لژیونرها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: کی روش عاشق لژیونرها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید