فروش نقاط کوانتومی در سال 2019 رکورد زد

به گزارش مجله سرگرمی، تقاضا برای نقاط کوانتومی به دلیل رشد بازار تلویزیون و نمایشگر افزایش یافته است و در سال 2019 رکورد زد.

فروش نقاط کوانتومی در سال 2019 رکورد زد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، نانوسیس (Nanosys) یکی از فراوریکنندگان نقاط کوانتومی گفت که این شرکت رکورد تازه ای در فروش محصولات خود در امسال به ثبت رسانده است. بازار نمایشگر ها که با استفاده از فناوری نقاط کوانتومی شرکت نانوسیس ساخته می شوند وارد فاز تازه ای از رشد شده است به طوری که در سال 2019 این رشد به حدی بوده که نسبت به سال قبل 50 درصد خرید بیشتر از نقاط کوانتومی نانوسیس اجرا شده است.

شرکت نانوسیس که در ابتدا یک استارت آپ در سیلیکون، ولی بود در حال حاضر بیش از 100 مشتری دارد. افزایش میزان مشتری و فراوری نقاط کوانتومی موجب افزایش درآمد این شرکت می گردد.

مشتریان این شرکت شامل شرکت های فراوریکننده نمایشگر و تلویزیون است که در میان آن ها برند های بزرگی نیز قرار دارند.

پیش بینی می گردد که تعداد مشتریان شرکت نانوسیس طی چند سال آینده باز هم افزایش پیدا کند، چرا که فراوریکنندگان تلویزیون این فناوری را وارد چرخه فراوری خود کرده اند. اولین محصول سبز از نسل جدید محصولات حاوی نقاط کوانتومی به زودی وارد بازار می گردد.

راسل گمپ، قائم مقام مدیریت این شرکت می گوید: سال 2019 یک سال باور نکردنی برای رشد نانوسیس بود. افزایش تقاضا در بخش تلویزیون، عامل اصلی رشد بازار نقاط کوانتومی بود که موجب شد امسال ما رکورد جدیدی را ثبت کنیم. ما انتظار داریم که این روند در سال 2020 با پذیرش ال سی دی ها و معرفی محصولات جدید به بازار ادامه پیدا کند.

دارایی های فکری نانوسیس در حوزه نقاط کوانتومی، بالغ بر 450 پتنت و پرونده ثبت اختراع بوده که در طیف وسیعی از کشورها، از جمله آمریکا، اروپا، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، چین، هند، استرالیا و برزیل به ثبت رسیده اند. این شرکت بیشتر به دلیل پیشگامی در توسعه و عرضه پیشرفته ترین فناوری های نقاط کوانتومی در صنعت صفحات نمایشی مشهور بوده و فناوری های اختصاصی این شرکت شامل QDEF و QDOG است که قادر به فراوری نسل جدیدی از نمایشگر ها با وضوح رنگ بالا، بهره وری باورنکردنی و هزینه پایین تر است. تنها در سال 2019 میلادی، بالغ بر 10 میلیون دستگاه الکترونیکی مصرفی نظیر تبلت، مانیتور و تلویزیون از برند های مشهور جهانی از فناوری انحصاری نقاط کوانتومی نانوسیس استفاده کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 521

به "فروش نقاط کوانتومی در سال 2019 رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نقاط کوانتومی در سال 2019 رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید