فرهادی: استفاده از تهویه مطبوع در مهد کودک ها ، سلامت مربیان هر روز باید چک گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تمام مهدهای کودک باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمایند و تمام مربیان مهدهای کودک باید به طور روزانه سلامت خود را به مدیر مهد اعلام نمایند.

فرهادی: استفاده از تهویه مطبوع در مهد کودک ها ، سلامت مربیان هر روز باید چک گردد

فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره بازگشایی مهدهای کودک از روز شنبه گفت: مهدهای کودک از شرایط حساسی برخوردار هستند و طبیعتا به عنوان یک مکان مهم به آن نگاه خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام مهدهای کودک باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند و و تمام مربیان مهدهای کودک باید به طور روزانه سلامت خود را به مدیر مهد اعلام کنند و همچنین غربالگری خوداظهاری ستاد ملی با کرونا را تکمیل کنند.

فرهادی اظهار داشت: متولیان مهدهای کودک باید از سلامت غذا اطمینان داشته باشند و مربی و یا بچه ها علامت دار را به مهد راه ندهد.

فرهادی اظهار کرد: نکته مهم در مهدکودک ها، تهویه مطبوع است. مهدکودک ها باید نحوه استفاده از کولر ها و تهویه را جدی بگیرند. دریچه کولر را به سمت افراد تنظیم نکنند. اگر ممکن است، ضمن استفاده از کولر، باید پنجره را برای هوادهی طبیعی باز کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مهدکودک ها باید از مواد ضدعفونی کننده و گندزدا استفاده کنند. قبل از این که بچه ها در مهدکودک باشند باید از این مواد استفاده گردد و از ترکیبات کلره استفاده نکنند زیرا ریه های بچه ها ضعیف تر از دیگران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1077

به "فرهادی: استفاده از تهویه مطبوع در مهد کودک ها ، سلامت مربیان هر روز باید چک گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی: استفاده از تهویه مطبوع در مهد کودک ها ، سلامت مربیان هر روز باید چک گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید