عکس ، تصمیم کاپیتان ایران در مورد پیشنهاد اروپایی ، جهانبخش فقط یک گزینه دارد! (تور اروپا ارزان)

به گزارش مجله سرگرمی، یک رسانه یونانی علت بی نتیجه ماندن پرونده انتقال علیرضا جهانبخش به تیم پاناتینایکوس یونان را بیان کرد.

عکس ، تصمیم کاپیتان ایران در مورد پیشنهاد اروپایی ، جهانبخش فقط یک گزینه دارد! (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی نام علیرضا جهانبخش وینگر ایران برای انتقال به تیم پاناتینایکوس، صدرنشین لیگ یونان به میان آمد. جهانبخش هرچند تا سرانجام فصل بعد با فاینورد هلند قرارداد دارد اما باشگاه یونانی در پی جذب قرضی او بود.

با وجود تایید پیشنهاد پاناتینایکوس از سوی مدیر برنامه جهانبخش اما به نظر می رسد پرونده انتقال این بازیکن به یونان منتفی شده است.

وب سایت foul یونان مدعی شد بحث خرید جهانبخش از سوی پاناتینایکوس پیشرفت نکرده است چون این ملی پوش ایرانی می خواهد در فاینورد بماند.

این رسانه بعلاوه نوشت: نیمه دیگر در این واقعیت پنهان است که این بازیکن نمی خواهد به خارج از هلند نقل مکان کند، زیرا او در آن کشور احساس راحتی بیشتری می نماید. بنابراین، اگر فاینورد را هم ترک کند، در همان هلند به تیم دیگری می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2187

به "عکس ، تصمیم کاپیتان ایران در مورد پیشنهاد اروپایی ، جهانبخش فقط یک گزینه دارد! (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تصمیم کاپیتان ایران در مورد پیشنهاد اروپایی ، جهانبخش فقط یک گزینه دارد! (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید