عودت 54 درصد پرونده های تسهیلات اشتغال روستایی ارسالی به بانک ها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، در بین استانها کشور در جایگاه پنجم قرار دارد و طی هفته‌های اخیر هر هفته 2 رتبه تنزل داشته است.

عودت 54 درصد پرونده های تسهیلات اشتغال روستایی ارسالی به بانک ها

وی افزود: کرمانشاه در حال حاضر با 54 درصد عودتی در پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها در زمینه پرونده‌های مرجوعی در کشور اول است و در استانی که در رتبه دوم بیکاری کشور قرار گرفته است، این موضوع چه توجیهی دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت موجود قابل قبول نیست، گفت: با توجه به اینکه در ابتدا جایگاه خوبی در این زمینه داشتیم، اما در حال تنزل در پرداخت‌ها هستیم که نباید این روند ادامه داشته باشد.

بازوند تصریح کرد: بانک‌ها باید سخت‌گیری‌های خود را کاهش دهند و فرماندارانی که شهرستان آنها زیر 50 درصد تسهیلات را پرداخت کرده اگر دلیل این امر عدم همکاری بانک‌هاست طی نامه‌ای کتبا این موضوع را گزارش دهند و درخواست عزل مدیر بانک‌های مذکور را ارائه کنند تا ما آنرا پیگیری کنیم.

مدیر ارشد استان از بانک‌ها نیز خواست تا قبل از اینکه طرحی را عودت دهند به دستگاه‌ اجرایی اطلاع‌ دهند.

وی همچنین بیان داشت: نباید نارضایتی در بین مردم در خصوص اعطای این تسهیلات ایجاد شود و آنها را از ادامه راه دلسرد و منصرف کند.

بازوند همچنین با اشاره به کسب جایگاه 28 کرمانشاه در زمینه بهبود وضعیت کسب و کار در کشور، گفت: اینکه از جایگاه 31 کشور چند پله وضعیت بهبود پیدا کرده حاصل تلاش‌های همه و برگزاری منظم ستاد تسهیل است که در این زمینه نیز باید بتوانیم مانع از ادامه این روند نزولی در اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی شویم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 4

به "عودت 54 درصد پرونده های تسهیلات اشتغال روستایی ارسالی به بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عودت 54 درصد پرونده های تسهیلات اشتغال روستایی ارسالی به بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید