طرح ویژه دیجی کالا مهر برای تأمین کتاب مورد احتیاج بچه ها و نوجوانان در منطقه ها کم برخوردار

به گزارش مجله سرگرمی، اردیبهشت همواره بهانه ای است برای خرید کتاب و کتابخوانی، سر زدن به یار مهربان قدیمی و بوییدن عطر خوش کاغذها. هر سال اردیبهشت، با برگزاری نمایشگاه کتاب افراد زیادی از شهرهای دور و نزدیک به مقصد نمایشگاه کتاب، برای سفر به تهران برنامه ریزی می نمایند.

طرح ویژه دیجی کالا مهر برای تأمین کتاب مورد احتیاج بچه ها و نوجوانان در منطقه ها کم برخوردار

تجربه حال و هوای نمایشگاه کتاب، برای همه ممکن نیست. بچه ها و نوجوانان زیادی در سراسر ایران فرصت حضور در نمایشگاه کتاب و یا تهیه کتاب را ندارند. سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب، بهانه ای است برای اهدای کتاب به منطقه ها کم برخوردار و ایجاد لذت کتابخوانی برای بچه ها و نوجوانان.

کتاب و کتابخوانی حق همه بچه ها ایران است، تیم مسئولیت اجتماعی دیجی کالا، با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی میخواهد بیش از 600 عنوان کتاب را به دست بچه ها و نوجوانان در منطقه ها محروم کشور برساند و این هدف تنها با همراهی شما محقق خواهد شد.

با مراجعه به طرح ویژه کتاب برای همه در وبسایت دیجی کالا مهر، لیستی از کتاب های مناسب برای بچه ها و نوجوانان را مشاهده خواهید کرد. برای شرکت در این طرح می توانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را ثبت کنید. در سرانجام کتاب ها صرف تجهیز کتابخانه ها در منطقه ها کم برخوردار خواهد شد و بچه ها و نوجوانان بسیاری در سراسر ایران از این فرصت بهره مند می شوند.

دیجی کالا مهر پلتفرمی است برای خرید و اهدای کالای مورد احتیاج موسسات نیکوکاری، در این پلتفرم احتیاجهای موسسات نمایش داده می گردد و نیکوکاران می ­توانند کالای مورد احتیاج موسسه های نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد را تهیه و به صورت رایگان به وسیله دیجی کالا­ مهر به دستشان برسانند.

دیجی کالا­ مهر با بیش از هشتاد موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف همکاری می نماید. این پلتفرم برای اجرای طرح نیکوکاری کتاب برای همه با موسسه مردم نهاد مهر گیتی همکاری می نماید و میخواهد بیش از 600 عنوان کتاب را به منظور تجهیز کتابخانه ها در سراسر ایران توزیع کند. موسسه مهر گیتی در جهت ارتقای سطح فرهنگ و تجهیز کتابخانه های منطقه ها کم برخوردار فعالیت می نماید و تا به امروز بیش از 3 میلیون کتاب را برای تجهیز به این منطقه ها ارسال نموده است.

این کمپین از تاریخ 18 اردیبهشت آغاز شده و تا سرانجام اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای شرکت در این طرح از اینجا وارد شوید. علاوه بر کتاب، به وسیله دیجی کالا مهر می توانید کالاهای مورد احتیاج سایر خیریه ها و سازمان های مردم نهاد را ببینید و در تامین کالای مورد احتیاج آن ها مشارکت کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2248

به "طرح ویژه دیجی کالا مهر برای تأمین کتاب مورد احتیاج بچه ها و نوجوانان در منطقه ها کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ویژه دیجی کالا مهر برای تأمین کتاب مورد احتیاج بچه ها و نوجوانان در منطقه ها کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید