شناسایی سرور اطلاعات مسروقه پلیس آمریکا در آلمان

به گزارش مجله سرگرمی، مقامات آلمانی از شناسایی و کنترل پرتالی خبر داده اند که تمامی داده های مسروقه از پلیس آمریکا را میزبانی می کرد. سرور این سایت در آلمان نیز توقیف شده است.

شناسایی سرور اطلاعات مسروقه پلیس آمریکا در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زد دی نت، رسوایی سرقت داده های پلیس آمریکا به بلولیکس مشهور شده است.

وب سایت دزد این اطلاعات 269 گیگابایت فایل مسروقه که حاوی داده های 200 اداره پلیس آمریکا است را در خود جای داده است. سرور یادشده متعلق به گروهی موسوم به دی دی او سکرتس است که اعضای آن هنوز شناسایی نشده اند. اعضای این گروه می گویند هکرهای گروه ناشناس این فایل ها را در اختیارشان گذاشته اند.

فایل های مذکور حاوی اسناد، ویدئوها، ایمیل ها، فایل های صوتی، محتوای آموزشی و بعضی پیغام های هشداردهنده خصوصی هستند. سرقت این اطلاعات با دستبرد به سرورهای شرکتی در هوستون آمریکا رخ داده است. تعداد فایل های مسروقه بیش از یک میلیون واحد برآورد شده است.

تعیین نیست پلیس آلمان به طور مستقل در این مورد تحقیق نموده یا پلیس آمریکا در این زمینه درخواستی را ارائه نموده است. آمریکا خود به طور مستقل در حال تحقیق در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1083

به "شناسایی سرور اطلاعات مسروقه پلیس آمریکا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی سرور اطلاعات مسروقه پلیس آمریکا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید