شرکت اپل نسخه های iOS 13.1 ، iPadOS 13.1 و tvOS 13 را منتشر کرد

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت اپل در اقدامی بی سابقه و به شکل همزمان نسخه هایی جدید از سیستم عامل های خود را منتشر کرد. درواقع iOS 13.1 بعد از انتشار نسخه اولیه iOS 13 طی هفته گذشته منتشر شده است.

شرکت اپل نسخه های iOS 13.1 ، iPadOS 13.1 و tvOS 13 را منتشر کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این نسخه جدید نرم افزار میانبرهای اتوماسیون ، Share ETA را به ارمغان می آورد و یک نشانگر میزان صدا را با نمادهای منحصر به فرد ایجاد می نماید که نشان می دهد به وسیله چه دستگاهی در حال گوش دادن به موسیقی هستید.

ویژگی اشتراک گذاری صوتی معرفی شده در iOS 13 اکنون در اختیار همه هدفون های Beats با تراشه های H1 و W1 قرار گرفته است و در ایرپادز و پاور بیتز پرو گسترش می یابد. آیکون های HomeKit تغییر نموده ، گزینه های جدید خواندن برای PDF اضافه شده و چندین ترفند کوچک دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده است.

iPad OS 13.1 اولین نسخه از نرم افزار تبلت تازه معرفی شده اپل است که از سیستم عامل iOS تهیه شده و به نظر می رسد که به اشتراک گذاری شماره نسخه ها با آن ادامه خواهد یافت. در اصل اطلاعات فعلی مرتبط با iOS است، اما بعضی از ویژگی های اضافه شده روی تبلت مانند صفحه اصلی جدید با آیکون های کوچکتر نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد برنامه های بیشتری را در هر صفحه جا دهید.

حتی می توانید ویجت های امروز را برای دسترسی آسان به صفحه اصلی خود اضافه کنید. تقسیم نما و اسلایدها اکنون چندین پنجره را از برنامه پشتیبانی می نمایند. ویژگی قرار دریافت در معرض برنامه به شما امکان می دهد تمام پنجره های باز را از یک برنامه مشاهده نموده و با ضربه بین آنها پرش کنید.

اگر روی صفحه نمایش آیپد با قلم اپل ضربه بزنید ، Markup را دریافت می کنید. با این ویژگی می توانید از وب سایت گرفته تا اسناد ، تصاویر ، ایمیل و غیره بهره ببرید. iPadOS بیش از 30 میانبر جدید صفحه کلید را بسته بندی می نماید ، و هنگامی که از Safari استفاده می کنید ، همواره نسخه دسک تاپ وب سایت ها و نه تلفن همراه دریافت می کنید. همچنین یک صفحه کلید شناور برای تایپ کردن و پشتیبانی از نصب قلم ها در سیستم وجود دارد.

tvOS 13 با نمای صفحه اصلی به روز شده است که به برنامه ها اجازه می دهد پیش نمایش های ویدیویی تمام صفحه را پخش نمایند. پشتیبانی چند کاربره نیز وجود دارد که هرکدام رابط کاربری سفارشی اپل تلویزیون خود را با توصیه ها و لیست های پخش جداگانه دریافت می نمایند. tvOS 13 از ورود به سیستم با Apple و Apple Arcade پشتیبانی می نماید

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 421

به "شرکت اپل نسخه های iOS 13.1 ، iPadOS 13.1 و tvOS 13 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل نسخه های iOS 13.1 ، iPadOS 13.1 و tvOS 13 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید