شبی با داستان ایرانی با حضور نویسندگان شناخته شده کشور

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه سلسه برنامه های انجمن اهل قلم شهرستان جهرم پنج شنبه 26 مهرماه ساعت 17.30 این انجمن، برنامه شبی با داستان ایرانی را در سالن انجمن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار خواهد نمود.

شبی با داستان ایرانی با حضور نویسندگان شناخته شده کشور

مسئول انجمن اهل قلم شهرستان جهرم با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: در این برنامه که با حضور نویسنده های سرشناس و شناخته شده ای چون حسن محمودی، محمدحسن شهسواری، تیمور آقامحمدی، یاسین حجازی و ساحل رحیمی پور برگزار خواهد شد کتاب افتاده بودیم در گردنه حیران نوشته حسین لعل بذری نویسنده مشهدی مورد نقد و آنالیز قرار خواهد گرفت.

محمد بادپر با اعلام حضور منتقدانی از شهرستان جهرم همچون ابوذر قاسمیان و سوسن تقوایی و دکتر فاطمه تسلیم از انجمن شهرزاد در این برنامه، گفت: خوشبختانه فضای ادبیات داستانی جهرم با حضور نویسندگان و علاقه مندان داستانی در سطح کشور شناخته شده است و همین باعث حضور نویسندگان بسیاری در شهرستان جهرم شده است.

وی با دعوت از همه علاقه مندان جهت حضور در این برنامه، ضمن تشکر از محسن نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم بابت همراهی با اینچنین برنامه هایی، اظهار امیدواری کرد که مسئولان شهرستان نگاه جدی تری به ادبیات داستانی به خاطر پتانسیل و ظرفیت زیاد آن در سطح کشور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 69

به "شبی با داستان ایرانی با حضور نویسندگان شناخته شده کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبی با داستان ایرانی با حضور نویسندگان شناخته شده کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید