شبکه کوچک در کنداکتور برنامه های شبکه دو نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - شبکه کوچک به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی یکی از تازه ترین تولیدات شبکه دو سیما در گروه کودک و نوجوان است که از آدینه اول اسفند در جدول پخش برنامه های این شبکه قرار می گیرد.

شبکه کوچک در کنداکتور برنامه های شبکه دو نهاده شد

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ داستان راه اندازی شبکه کوچک که مقیاس کوچکی از یک شبکه تلویزیونی است از جایی آغاز می گردد که شخصیت های رئال، عروسکی و انیمیشنی با هم تصمیم می گیرند یک شبکه تلویزیونی تاسیس نمایند.

بخشی از این شخصیت ها مدیران و گردانندگان شبکه می شوند، بعضی دیگر نیز بخش های مختلف این شبکه از جمله فراوری سریال، اخبار، نمایش، تبادل نظر، استاپ موشن، برنامه عروسکی و ... را بر عهده می گیرند. در فرآیند پیشِ رو کم کم گردانندگان این شبکه تصمیم می گیرند که با مخاطبان نیز ارتباط برقرار نمایند و روندی تعاملی با مخاطبان در ادامه ایجاد می گردد و ...

طراحی دکور این مجموعه بر اساس یک شبکه در مقیاس کوچک است و در مساحتی نزدیک به 3000 مترمربع و با 15 دکور مجزا برای آیتم های مختلف و زیرساخت هایی برای فراوری بخش های انیمیشنی، عروسکی، استاپ موشن و ... این برنامه فراوری شده است. با انجام اقدامات زیربنایی از سقف تا کف، هواساز، نور، برق و ... این سوله که در شهرک سینمایی غزالی قرار گرفته است تا سال ها قابل استفاده برای فراوریات دیگر خواهد بود.

شبکه کوچک کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت مرکز پویانمایی صبا تا عید نوروز هر هفته آدینه ها ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد و در ایام نوروز نیز هر روز طی 15 قسمت پخش خواهد شد.

سید مسعود صفوی که بیشتر با فراوری سریال انیمیشن شکرستان شناخته می گردد تهیه نمایندگی و امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرستی نویسندگان این مجموعه را طی دو فصل برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو بر عهده دارند.

بخش دیگری از عوامل این مجموعه عبارتند از؛ میثم حیدریان، کارگردان تلویزیونی، امیرسلطان احمدی کارگردان هنری، الکا راهنمایی، کارگردان/ صداپیشه، رضا طالب زاده، مجری طرح، پویان تیمناک، سعیده الله دادی، برنامه ریزان، امین کوششی، تصویربردار، سعید کشی پور، طراح نور، امیر احمد خوشاب، تدوین، سپیده شریفی، طراح صحنه، رحمان زمانی، آهنگساز، مسلم افشار، جلوه های ویژه بصری، محمد نوید رحمتی، جلوه های ویژه میدانی، عروسک گردانان؛ شیما بخشنده، مهدی برقعه ای، علی اعتصامی فر، حسین نعیمی ذاکر، حامد ذبیحی، سینا رستگاری، نگار شهبازی، مهتاب تبریزی، عیسی یوسفی پور، صداپیشگان؛ محمد عسگری، الکا راهنمایی، آزاده مویدی فر، امیر میرآقا، بهادر مالکی، امیرحسین انصافی، مهدی شاه پیری، حامد جعفری کیا، مرتضی مشکات، بازیگران؛ مینا سلیمی، مهدی نائینی، طراح عروسک، مهدی خیراندیش و ...

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1524

به "شبکه کوچک در کنداکتور برنامه های شبکه دو نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه کوچک در کنداکتور برنامه های شبکه دو نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید