سه طلا و نقره دیگر برای ووشوکاران، ایران در آستانه تکرار قهرمانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی دنیا که از روز یکشنبه هفته جاری با حضور 600 ووشوکار از 102 کشور به میزبانی چین در شهر شانگهای شروع شده، عصر امروز به خاتمه می رسد. در رقابتهای بامداد امروز تیم کشورمان پیروز به کسب سه مدال طلا توسط میلادعارفی مقام، عرفان آهنگریان، یوسف صبری و یک مدال نقره توسط هانیه رجبی شد تا جمع مدالهای ایران به عدد 10 برسد.

سه طلا و نقره دیگر برای ووشوکاران، ایران در آستانه تکرار قهرمانی

هانیه رجبی تالوکار شایسته کشورمان که روز گذشته یک مدال نقره در فرم نن دائو کسب نموده بود، امروز هم در فرم نن گوئن با امتیاز 9.58 به مدال نقره دست یافت. در این فرم نماینده هنگ کنگ با 9.61 طلا گرفت و آمریکا هم با 9.57 بعد از ایران در جای سوم ایستاد.

عرفان آهنگریان در مبارزه نهایی وزن 65 کیلوگرم در پیکار با ماگومد عبدالخالیکوف از روسیه به فزونی دست یافت و به نشان طلا دست یافت. وی پیش از فینال جاناتان سوزااز برزیل، هریس سوفیان از اندونزی، وان ویت از ویتنام و کلمنته از فیلیپن را شکست داده بود.

در مبارزه نهایی وزن 75 کیلوگرم یوسف صبری برابر سعد بوریکا از مراکش به پیروزی دست یافت و طلای دیگر را برای تیم ایران کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار پایانی مازخان از پاکستان، بنبدرا از فرانسه و محمد دیحا از تونس را از پیش رو برداشته بود.

میلاد عارفی مقام درمبارزه برای کسب مدال طلای وزن 85 کیلوگرم در پیکار با فام چونگ مین از ویتنام به فزونی دست یافت طلایی دیگر را برای کشورمان کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی دانیل سرجیو از رومانی، زینال اصلان از ترکیه و سعد جورجیس از لبنان را شکست داده بود.

همچنین در رقابتهای دوئلین(مبارزه نمایشی) که 14 تیم حضور داشتند تیم ایران با ترکیب فرشاد عربی، نوید مکوندی و امیرمحمدرضایی امتیاز9.36 را ثبت کرد و در جای هفتم ایستاد.

در ادامه این مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت تهران محسن سیفی و علی خورشیدی در مبارزه پایانی به دیدار رقبای خود می روند.

تیم ملی ووشو ایران تا اینجای کار پیروز به کسب هفت مدال طلا، دو نقره و یک برنز شده و در آستانه کسب عنوان قهرمانی در بخش ساندا قرار گرفته است. الهه و شهربانو منصوریان، مریم هاشمی،محمد علی مجیری، میلاد عارفی مقام، عرفان آهنگریان و یوسف صبری هفت مدال طلا، هانیه رجبی(دو مدال نقره) و زهرا کیانی هم یک برنز کسب نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 510

به "سه طلا و نقره دیگر برای ووشوکاران، ایران در آستانه تکرار قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه طلا و نقره دیگر برای ووشوکاران، ایران در آستانه تکرار قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید