ساختار دانشگاه خوارزمی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه خوارزمی از طرح بازنگری ساختار دانشگاه اطلاع داد و گفت: طرح اولیه آن به کمیسیون دایمی ارسال و موافقت ضمنی آن اخذ شده است.

ساختار دانشگاه خوارزمی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سومین جلسه شورای دانشگاه در سال 99 با حضور ریاست دانشگاه، معاونان، مدیران و روسای دانشکده ها، پژوهشکده ها به صورت مجازی برگزار گردید.

موضوع این جلسه در مورد فعالیت های اجرا شده در دانشگاه، نوسازی ساختار و تشکیلات دانشگاه و دانشکده ها و معین شرایط انتخاب اعضای هیات ممیزه دانشگاه بود.

در ابتدای جلسه عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و اینکه دانشجویان جدید الورود هنوز وارد دانشگاه نشدند از همه مدیران و اعضای هیأت علمی خواست که با در نظر دریافت شرایط کرونایی، در همه زمینه ها تدابیر لازم را جهت ورود دانشجویان اتخاذ نمایند به نحوی که هم از لحاظ جوابگویی و هم از لحاظ اطلاع رسانی مسئله ای وجود نداشته باشد.

وی در مورد طرح بازنگری ساختار دانشگاه گفت: جلسات اولیه در مورد تغییر ساختار دانشگاه برگزار گردیده و طرح اولیه آن به کمیسیون دایمی ارسال و موافقت ضمنی آن اخذ شده است و قرار است در آینده نزدیک مجدد در کمیسیون دائمی هیات امنا مطرح گردد و این به این معنا نیست که کار ما تمام شده است.

رئیس دانشگاه خوارزمی اضافه کرد: استقرار و ساماندهی وضع موجود منوط به پیگیری و کوشش مضاعف است و در این زمینه باید نظرات همه مدیران در دانشگاه تامین گردد.

حبیبی اضافه کرد: برای تغییر تشکیلات و ساختار دانشگاه باید در همه زمینه ها تغییر به وجود آید باید بپذیریم که این تغییر از حوزه ریاست آغاز گردد. چابک سازی، کوتاه شدن مراحل تصمیم گیری، ایجاد دانشکده های جدید و... از جمله این کار ها است.

وی ادامه داد: این حرکت باید از خود دانشکده ها آغاز گردد روسا و معاونین دانشکده ها تمام کوشش خود را به کار گیرند تا شاهد تغییرات موثری در این زمینه باشیم.

حبیبی در خاتمه بر جوابگو بودن نسبت به دانشجو و فراهم کردن شرایط لازم برای برطرف احتیاج های دانشجویان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1270

به "ساختار دانشگاه خوارزمی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختار دانشگاه خوارزمی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید