فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اطلاعیه ای فرایند بازگشایی این دانشگاه و انجام فعالیت های آموزشی و دانشجویی تشریح کرد.

فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اطلاعیه ای فرایند بازگشایی این دانشگاه و انجام فعالیت های آموزشی و دانشجویی تشریح کرد.

لازم به ذکر است، تمامی کلاس های تئوری دانشجویان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته، دکتری عمومی پزشکی و دندان پزشکی در ترم جاری به شکل آموزش مجازی ادامه خواهد یافت و دانشکده ها باید به گونه ای عمل کنند تا کلیه کلاس های تئوری حداکثر تا تاریخ 15 تیر 99 به اتمام برسد.

اساتید در گروه های آموزش می توانند یک یا دوجلسه به برطرف اشکالات دانشجویان اختصاص دهند. هیچ کلاس تئوری در ترم جاری به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

کلاس های مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل های مربوطه و بر اساس برنامه گروه ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت ترکیبی (آموزش مجازی و حضوری) ادامه خواهد یافت.

کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در بازه زمانی 17 خرداد تا 15 شهریور و مطابق با برنامه آموزشی جدید دانشکده ها و هماهنگی با گروه های مربوطه برگزار خواهد شد. نحوه حضور دانشجویان و برگزاری برنامه کلاس های عملی در بخش های بیمارستانی و آزمایشگاه های دانشگاه با هماهنگی گروه های آموزشی مربوطه و صرفا بر اساس فراخوان دانشجویان در گروه های مورد نظر صورت می پذیرد و هیچ دانشجویی خارج از فراخوان در محیط آموزشی و خوابگاهی پذیرش نخواهد شد.

مسئولیت حفاظت بهداشتی فردی در زمان حضور در کلاس ها عملی و برنامه های کارآموزی و کارورزی بر عهده دانشجویان بوده و دانشگاه در محیط های بالینی مانند آزمایشگاه ها و بیمارستان ها برابر پروتکل اجرایی همان بخش، وسایل حفاظت فردی را در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد.

تمامی دانشجویان ملزم به تکمیل و ارایه فرم خوداظهاری پیوست در زمان مراجعه به دانشگاه بر اساس فراخوان اجرا شده هستند.

بدیهی است در صورت عدم ارائه این فرم، از حضور دانشجویان در محیط های آموزشی و خوابگاهی ممانعت به عمل خواهد آمد.

دانشکده ها ملزم هستند برنامه ریزی کارآموزی و کلاس های عملی دانشجویان را به گونه ای تنظیم کنند تا ضمن رعایت پروتکل های مربوطه در محیط های آموزشی، حداکثر ظرفیت اسکان دانشجویان در خوابگاه نیز رعایت گردد.

توزیع ناهار در سلف سرویس های دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه و در بازه زمانی 11 تا 14 از 17 خرداد 99 انجام خواهد شد. شام و صبحانه نیز با رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل های مربوطه در خوابگاه ها توزیع خواهد شد.

سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویی نیز با رعایت پروتکل های مربوطه از 17 خرداد 99، از ساعت 7 صبح تا 19:45 برقرار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1056

به "فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید