خیران به داد میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان می رسند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: پس از انتشار مشخصات پروژه های عمرانی پیش بینی شده سال 98، خیّران برای مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.

خیران به داد میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان می رسند

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

خبرنگاران - رضا برومند گفت: اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان پروژه های عمرانی تعریف شده سال 98 را با ذکر شماره، عنوان، مشخصات و محل اجرای آن به منظور نظارت و مشارکت مردم منتشر نموده است و در این راستا خیران برای مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.

او با اشاره به اینکه تاکنون 15 پروژه گردشگری و چهار پروژه در حوزه میراث فرهنگی تعریف و اعلام شده است، اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان قشم شامل روستاهای صلخ، طبل، سهیلی، گوران و دهخدا و در بندرعباس شامل سیخوران، قلم سرخا و جزیره هرمز، در شهرستان بندرخمیر روستای دریخا و آبگرم سیاه کش، در شهرستان بندرلنگه آبگرم خصت، در شهرستان میناب ساحل تیاب، در شهرستان پارسیان بوچیر و در شهرستان رودان روستای زیارتعلی است.

برومند توضیح داد: پروژه های عمرانی میراث فرهنگی شامل قلعه های مغویه در بندرلنگه، هشنیز در پارسیان و هزاره میناب و برکه های باران در بندرعباس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان بر استفاده از تمام ظرفیت ها در راستای توسعه گردشگری استان تاکید نمود و اضافه کرد: تا حد امکان زمینه های مشارکت و همیاری خیران و سایر دستگاه ها را برای توسعه گردشگری و حفظ آثار تاریخی فراهم خواهیم کرد.

منبع: چمدان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 590

به "خیران به داد میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران به داد میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید