خودرو صفر برابر با قیمت یک خانه 40 متری

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بازار خودرو همواره جز بازارهای پرطرفدار در بین اقشار مختلف مردم بوده است. بسیاری از افراد از خرید و فروش خودرو درآمد کسب می نمایند. در چند سال گذشته با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت خودرو افزایش پیدا نموده است. در یک سال گذشته شیب قیمتی خودرو به مرحله ای رسید که قیمت آن به طور روزانه افزایش می یافت.

خودرو صفر برابر با قیمت یک خانه 40 متری

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با وجود بروز رکود در بازار مسکن در چند وقت اخیر، بازار خودرو اما تنور داغی دارد. در چند ماه گذشته برخی از خودورهای مونتاژ و خارجی با کاهش نسبی قیمت همراه بودند. در کنار کاهش قیمت خودروها در چند وقت اخیر، قیمت برخی از خودروها با وجود فرایند کاهشی در محدوده قیمتی 600 میلیون تا 1.2 میلیارد تومان، برابر با یک واحد آپارتمان در تهران است.

این خودروها با قیمت یک خانه 40 متری در فلاح و حکیمیه برابرند!

بر اساس داده های دریافتی از سایت دیوار، ارزش برخی از خودورهای صفر در محدوده قیمتی 600 میلیون تا 1.2 میلیارد تومان با قیمت فروش مسکن در برخی از محله های تهران برابر است. به عنوان مثال خودروی مونتاژی سراتو، با قیمت 800 میلیون با نرخ خرید یک واحد آپارتمان در منطقه فلاح تهران برابری می نماید. همچنین با بودجه خرید یک خودروی هیوندای النترا با قیمت یک میلیارد و 140 میلیون تومان، می توان یک واحد آپارتمان در منطقه حکیمیه تهران خریداری کرد.

گران ترین خودروهای کارکرده دیوار کدام هستند؟

افزایش چند وقت اخیر قیمت خودروی صفر در بازار، بازار خودروهای کارکرده هم تحت تاثیر قرار داده است. افزایش قیمت خودروهای صفر به قدری است که افراد زیادی با داشتن حجم زیادی از نقدینگی اما قدرت خرید اتومبیل صفر و مدنظر خود را ندارند.

داده های موجود در سایت دیوار نشان می دهد که برخی از خودروهای کارکرده با قیمت های بسیار بالایی درحال معامله هستند. قیمت تعدادی از خودروهای کارکرده در سایت دیوار نزدیک به یک میلیارد تومان است.

قیمت برخی از گران ترین خودروهای دسته دوم در آگهی های سایت دیوار نردیک به 800 میلیون تومان است. که با این مقدار پول می توان یک دستگاه هایما S7 یا هیوندای i20 خرید.

در حالی که قیمت صفر خودروی پژو 2009 بیش از 800 میلیون تومان است، مدل کارکرده آن را می توان حدود 100 میلیون تومان ارزان تر خریداری کرد. بر اساس آگهی های ثبت شده در دیوار، پژو 2008 مدل 1397 با کارکردی بیش از 10 هزار کلیومتر 725 میلیون تومان قیمت دارد.

آخرین اخبار خودرو را در صفحه خودرو خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1631

به "خودرو صفر برابر با قیمت یک خانه 40 متری" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودرو صفر برابر با قیمت یک خانه 40 متری" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو صفر برابر با قیمت یک خانه 40 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید