جزییات و شرایط پرداخت وام20 میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه

به گزارش مجله سرگرمی، هم زمان با سرانجام مرحله اول ثبت نام تسهیلات 20 میلیون تومانی بازنشستگان (مستمری بگیران) تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، پرداخت این تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران به 38975 متقاضی واجد شرایط شروع شد.

جزییات و شرایط پرداخت وام20 میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، ثبت نام بازنشستگان (مستمری بگیران) متقاضی دریافت تسهیلات به وسیله سهمیه های اعلامی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مبادی ذیربط از جمله کانون های بازنشستگی استانی و عالی انجام شد و با معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک رفاه کارگران، فرایند پرداخت این تسهیلات در خرداد ماه امسال شروع و طی تیرماه امسال به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات به صورت غیرحضوری، با کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت 24 ماهه، بدون اخذ ضامن و صرفا به وسیله صدور گواهی کسر اقساط به وسیله سازمان تامین اجتماعی پرداخت می گردد.

دریافت مستمری از بانک رفاه کارگران، نداشتن سابقه چک برگشتی یا برطرف سوءاثر نشده، نداشتن اقساط معوق و عدم دریافت تسهیلات مشابه و داشتن مانده بدهکار در سرفصل مد نظر، شرایط لازم به منظور دریافت این تسهیلات هستند.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به وسیله بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در امسال تداوم خواهد یافت و این تسهیلات به وسیله فرآیندهای حضوری و غیرحضوری به معرفی شدگان از سوی این سازمان پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است بانک رفاه کارگران از ابتدای امسال تا خاتمه خرداد ماه نسبت به پرداخت تسهیلات به بیش از 34 هزار نفر از بازنشستگانی متقاضی که در اسفند ماه سال گذشته ثبت نام نموده بودند، به وسیله فرآیند غیرحضوری اقدام کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2269

به "جزییات و شرایط پرداخت وام20 میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات و شرایط پرداخت وام20 میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید