تیراندازی به یک زن نزدیک فرودگاه سان فرانسیسکو

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بر اثر تیراندازی در مقابل هتلی در نزدیکی فرودگاه سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا در آمریکا یک نفر زخمی شد.

تیراندازی به یک زن نزدیک فرودگاه سان فرانسیسکو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، بر اثر تیراندازی در مقابل هتلی در نزدیکی فرودگاه سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا در آمریکا یک نفر زخمی شد.

بتی یو خبرنگار این شبکه تلویزیونی از محل حادثه گزارش داد: بر اثر این تیراندازی یک زن از ناحیه پا زخمی شد. تیراندازی در مقابل هتل گراند حیات (Grand Hyatt) روی داد. اداره پلیس سان فرانسیسکو اعلام کرد در حال حاضر هیچ فردی را در این رابطه بازداشت نکرده است. اداره پلیس همچنین اعلام کرد این تیراندازی خاتمه یافته است. در حال حاضر شرایط عادی است، اما شاهد حضور پررنگ پلیس در محل تیراندازی هستیم.

وی افزود: این زن به بیمارستان منتقل شده است و حال وی خوب گزارش شده است. تیراندازی در داخل ساختمان فرودگاه روی نداد. بر اساس برخی گزارش ها این تلاشی برای سرقت خودرو این زن بوده است. اما اداره پلیس سان فرانسیسکو این موضوع را تا کنون تایید نکرده است. این اداره همچنین اعلام کرد به هواپیما ها اجازه پیاده کردن مسافرانشان داده شده است.

در ادامه دین هالینگ یکی از مسافران فرودگاه گفت: من تصاویر مربوط به تیراندازی را دیدم. فردی در این تیراندازی زخمی شده است. این یک واقعیت است. من بار ها این شرایط را تجربه کرده ام.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1682

به "تیراندازی به یک زن نزدیک فرودگاه سان فرانسیسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی به یک زن نزدیک فرودگاه سان فرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید