تکمیل بیش از 80 درصد تصفیه خانه آب شرب سامان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از 80 درصد تصفیه خانه آب شرب سامان از نظر فرآیندی تکمیل گردیده است.

تکمیل بیش از 80 درصد تصفیه خانه آب شرب سامان

قدرت الله بیگلری در گفت وگو با خبرنگارخبرنگاران، اظهار کرد: تکمیل تصفیه خانه آب شرب سامان علی رغم تحریم ها، به صورت جدی دنبال می گردد و پیمانکار دو تا سه ماه است به کار خود مشغول گردیده است.

وی اضافه نمود: خرید تجهیزات الکترومکانیکال توسط شرکت آب و فاضلاب شهری در حال اجرا است و تاکنون نزدیک به یک تا یک و نیم میلیارد تومان، تجهیزات خرید گردیده است و پیمانکار عملیات پایپینگ را به طور کامل انجام داده است.

بیگلری با بیان این که کارهای ابنیه همانند خرید کاشی و سرامیک و اجرای آن نیز در حال اجرا است، توضیح داد: قسمت بعدی نصب تجهیزات و پل های ته نشینی است که توسط پیمانکار در حال نصب است.

وی گفت: بخش ساخت تابوهای برق تصفیه خانه باقی مانده است که پس از ساخت، توسط پیمانکار انجام می گردد تا تصفیه خانه از نظر فرآیندی راه اندازی گردد.

بیگلری گفت: تاکنون بیش از 80 درصد تصفیه خانه از نظر فرآیندی کامل گردیده است و امیدواریم تا انتها سال جاری وارد مدار گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: در حال اجرا کار بر روی تصفیه خانه آب شرب شهر سامان برای ظرفیت 10 هزار و 500 مکعب در شبانه روز (120 لیتر بر ثانیه) هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 21

به "تکمیل بیش از 80 درصد تصفیه خانه آب شرب سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل بیش از 80 درصد تصفیه خانه آب شرب سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید