تکلیف سرمربی تیم والیبال ارومیه این هفته معین می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری ارومیه، نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر، سرمربی و بازیکنان ستاره خود را از دست داده است. شهرداری ارومیه که فصل گذشته با جذب بازیکنان ستاره به دنبال قهرمانی بود در فصل جابجایی از رقبای خود عقب ماند. این تیم در کوشش است تا سرمربی خود را تا سرانجام هفته معرفی کند.

تکلیف سرمربی تیم والیبال ارومیه این هفته معین می گردد

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط سرمربیگری این تیم گفت: در حال جمع بندی و کوشش هستیم تا در اولین فرصت بهترین تصمیم گرفته گردد. شاید در چند روز آینده و نهایتا تا آخر هفته گزینه قطعی گردد.

رضایی در پاسخ به این سوال که هدف گذاری تیم در فصل جدید چیست؟ گفت: نسبت به شرایط موجود بهترین تیم را خواهیم بست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شهرداری ارومیه بازیکنانش را که از دست داده مجددا جذب کند؟ گفت: در حال حاضر خیر. اگر شرایط فراهم گردد شاید. فعلا با همین شرایط پیش می رویم.

قبلا اعلام نموده بودید برای جذب بازیکنان با کیفیت از تمام ظرفیت های ارتباطی و تعاملی با فدراسیون استفاده خواهید کرد. فدراسیون چه کمکی می تواند در جذب بازیکن به شما داشته باشد؟ رضایی در این خصوص گفت: طبیعتا فدراسیون در ارتباط با جذب بازیکنان نمی تواند اعمال نفوذ کند. بنده چنین صحبتی ننموده ام.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درباره 16 تیمی شدن رقابت های لیگ برتر گفت: ظرفیت لیگ برتر والیبال ایران بیش از 12 تیم نیست. مخصوصا با توجه به شرایط کرونایی و اتفاقاتی که اتفاق افتاده است اما از طرف دیگر فدراسیون که در راس کار واقع شده است حتما با کار کارشناسی تصمیماتش را اتخاذ می نماید.

وی تاکید نمود: اگر به دنبال 16 تیمی شدن مسابقات هستیم باید همین تعداد از بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم. تعدادی از بازیکنان لژیونر هستند و تعداد بازیکنان باقی مانده بعید است 16 تیم را در سطح کیفی خوب تشکیل دهند.

رضایی در خاتمه تاکید نمود: به هر حال تصمیم فدراسیون محترم است اما امیدوارم جلسه هم اندیشی با حضور باشگاه ها که سرمایه گذاران والیبال هستند تشکیل و تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1644

به "تکلیف سرمربی تیم والیبال ارومیه این هفته معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف سرمربی تیم والیبال ارومیه این هفته معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید