تغییر نام گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ به Galaxy S22 Note

به گزارش مجله سرگرمی، گزارش ها به این نکته اشاره دارد که سامسونگ نام S22 Ultra را کنار گذاشته و از Galaxy S22 Note استفاده خواهد نمود.

تغییر نام گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ به Galaxy S22 Note

به گزارش خبرنگاران به نقل از notebookcheck، شایعات تازه حاکی از این است که سامسونگ Galaxy S22 Note نام جایگزین گوشی هوشمند Galaxy S22 Ultra خواهد بود. شاید این اتفاق به علت طراحی بسیار مشابه این گوشی با خانواده سری Note و خاتمه احتمالی فراوری این سری از گوشی ها باشد.

یک منبع مطلع در این زمینه گفت که گرانترین عضو از سری گلکسی اس 22 آینده که به طور غیررسمی گلکسی اس 22 اولترا نامیده می شد، به گلکسی اس 22 نوت سامسونگ تغییر نام خواهد داد.

این ادعا از حساب کاربری توییتری ترون نشات گرفته است. این حساب کاربری بیان کرد که نام S22 Ultra اکنون مرده است و نام نسل بعدی S22 Note است که اگر این ادعا درست باشد، نشان از احیای سری تازه گلکسی نوت است.

برای یادآوری باید گفت که آخرین عضو خانواده نوت سامسونگ، سری گلکسی نوت 20 بود که سال 2020 عرضه شد. پس از آن، فراوری این مجموعه به نفع محصولات تاشو سامسونگ متوقف شد. بسیاری از صاحب نظران استدلال نموده اند که دستگاه های تاشو مانند سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ هنوز در حد جایگزینی سری نوت نیستند. گلکسی زد فولد حتی با پشتیبانی از قلم S عرضه می گردد، اما هرگز واقعاً نتوانست توجه هواداران سری Note را جلب کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1965

به "تغییر نام گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ به Galaxy S22 Note" امتیاز دهید

1 کاربر به "تغییر نام گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ به Galaxy S22 Note" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر نام گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ به Galaxy S22 Note"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید