ترافیک نیمه سنگین شبانه در راستا های خروجی مازندران، ادامه محدودیت یک طرفه در محور های هراز و کندوان

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو ها تا ساعت دو بامداد در محور های هراز و کندوان به صورت یک طرفه خواهد بود.

ترافیک نیمه سنگین شبانه در راستا های خروجی مازندران، ادامه محدودیت یک طرفه در محور های هراز و کندوان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا قدمی امروز درباره شرایط ترافیک در محور های شمال اظهار کرد: در حال حاضر در جهت خروجی محور های هراز و کندوان شاهد ترافیکی نیمه سنگین و در محور های کیاسر و سوادکوه شاهد ترافیک پرحجم خودرو ها هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای محدودیت های ترافیکی در محور های شمال ادامه دارد، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی خودرو ها در محور های هراز و کندوان تا ساعت دو بامداد فردا ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با اشاره به ادامه ممنوع بودن تردد تمامی تریلی تا ساعت 24 امشب در محور سوادکوه، یادآور شد: مرکز کنترل راه های مازندران با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه روز جوابگوی سوالات شهروندان درباره آخرین شرایط جاده های استان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1171

به "ترافیک نیمه سنگین شبانه در راستا های خروجی مازندران، ادامه محدودیت یک طرفه در محور های هراز و کندوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین شبانه در راستا های خروجی مازندران، ادامه محدودیت یک طرفه در محور های هراز و کندوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید