ترافیک سنگین در جاده های شمال

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در اغلب مقاطع محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت داریم و در این محورها بارش باران گزارش شده است.

ترافیک سنگین در جاده های شمال

به گزارش فارس، بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و ترددشمارهای مرکز مدیریت راه های کشور در سطح جاده های کشور، در حال حاضر ترافیک سنگین در راستا جنوب به شمال کندوان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده های پل دزدبن و مرزن آباد داریم و تردد وسایل نقلیه در محور چالوس راستا شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال و محور هراز

دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل انتهای تونل شماره 12 تا انتهای راستا، ترافیک سنگین در محور هراز راستا جنوب به شمال محدوده مبارک آباد ، پلور تا زیارباغ ، آب اسک تا وانا و سه راهی چلاو تا تونل شماره یک و راستا شمال به جنوب حدفاصل وانا تا گزنک و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه راستا جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند نشان می دهد.

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس و محور قدیم تهران - بومهن

بعلاوه در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده تونل شماره یک و تونل شماره چهار، ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده های پل بابایی و کمربندی جنوبی بومهن و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار گزارش شده است.

* ترافیک سنگین در بعضی مقاطع آزادراه تهران - کرج

دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک دنیا نما تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی تهران نشان می دهد.

* باران در بعضی جاده های 16 استان/ بارش در همه جاده های شمال

در حال حاضر در محورهای شمالی بارش باران گزارش شده است بعلاوه در بعضی از محورهای استان های کرمانشاه ، کردستان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، همدان ، زنجان ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، سمنان ، قم ، مرکزی ، اصفهان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران داریم.

بنابراین گزارش با توجه به بروز ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال مسافران حتما مدیریت زمان سفر را در دستور کار قرار دهند؛ ضمن آنکه با توجه به افزایش بسیار زیاد سفرها به استان های شمالی کشور، پیشنهاد می گردد هموطنانی که قصد دارند در تعطیلات عید سعید فطر به سفر بروند، از نقاط گردشگری و دیگر استان های خوش آب وهوا در منطقه ها مختلف کشور هم استفاده نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2075

به "ترافیک سنگین در جاده های شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در جاده های شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید