تخریب 10 پل فومن در سیل های اخیر ، ضرورت تکمیل پل های نیمه تمام

به گزارش مجله سرگرمی، فرماندار فومن از تخریب 10 دهنه پل در سیل های اخیر در این شهرستان اطلاع داد و گفت: تکمیل پل های نیمه تمام مطالبه مهم مردم است.

تخریب 10 پل فومن در سیل های اخیر ، ضرورت تکمیل پل های نیمه تمام

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا محسنی در جلسه ستاد بحران فومن استان گیلان اظهار کرد: متأسفانه تکمیل پل های نیمه کاره در این شهرستان، طولانی شده و بهره برداری از این پل ها به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با آنالیز شرایط این پروژه ها متوجه می شویم پل کلفت با اختصاص اعتبار بعد از دو سال تنها پیشرفت 10 درصدی دارد و فقط تجهیز کارگاه شده است.

محسنی بیان نمود: برای تکمیل این پل نیازمند 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هستیم. باید از اعتبارات ملی برای تکمیل و بهره برداری از این پل استفاده گردد.

فرماندار فومن از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی پل سیدآباد در 9 ماه گذشته اطلاع داد و گفت: تکمیل این پل نیز نیازمند اعتبار چهار میلیارد تومانی است. پل خسروآباد نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: مهم ترین مطالبه مردم فومن، تکمیل پل کلفت است. متأسفانه تخریب این پل سبب شده که مردم راستا دسترسی خود را به روستاهای اطراف از دست بدهند و قطعاً باید این پروژه تا قبل از فصل پاییز به اتمام برسد.

محسنی با تأکید بر لزوم ایمن سازی محور فومن به ماسوله در محدوده پیش حصار و حسین کوه، ادامه داد: نبود شانه خاکی یکی از مهم ترین دلایل وقوع تصادفات در این محور است. نصب روشنایی نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1066

به "تخریب 10 پل فومن در سیل های اخیر ، ضرورت تکمیل پل های نیمه تمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 10 پل فومن در سیل های اخیر ، ضرورت تکمیل پل های نیمه تمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید