تبدیل خانه مصدق به موزه صورت می گیرد؟

به گزارش مجله سرگرمی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، هنوز خبری از تبدیل خانه مصدق به موزه نیست و این خانه قدیمی همچنان چشم انتظار است.

تبدیل خانه مصدق به موزه صورت می گیرد؟

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هنوز خبری از موزه شدن خانه مصدق نیست

فریدون محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان نظرآباد در حوزه گردشگری اظهار کرد: این شهرستان می تواند به مرکز فرهنگی و گردشگری استان تبدیل گردد. وی با تاکید بر تقویت زیرساخت های گردشگری این شهرستان ادامه داد: با حمایت های مسئولین این شهرستان پیروز شدیم تا در راستای بهره برداری از پروژه های گردشگری و صنایع دستی نظرآباد با هدف اشتغالزایی و رونق اقتصادی گام برداریم. محمدی ادامه داد: همچنین مقرر شد با حمایت و یاری اقتصادی فرمانداری این شهرستان از محل اعتبارات ارزش اضافه کرده برای مرمت و نگهداری آثار تاریخی شهرستان اقدام گردد. وی شرح داد: استقبال برای انجام پروژه های گردشگری و راه اندازی موزه ها، کارگاه ها، فروشگاه های صنایع دستی و نمایشگاه گردشگری در سطح شهرستان وجود دارد که در این راستا نیز برنامه ریزی های لازم اجرا شده است. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری نظرآباد، تپه ازبکی بوده و باید این سایت تاریخی به خوبی به مردم شناسانده گردد، اضافه کرد: در این راستا مقرر شده خیابانی که تپه ازبکی در آن قرار گرفته است به این نام نامگذاری گردد. محمدی توضیح داد: راه اندازی چهار موزه همچون موزه مردم شناسی آسیاب مهدی آباد، خانه موزه و اسناد دکتر مصدق، راه اندازی موزه صنایع دستی و ریسندگی در کارخانه مقدم و همچنین راه اندازی سایت موزه ازبکی نیز از دیگر برنامه ها برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان است.

منبع: همگردی
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 918

به "تبدیل خانه مصدق به موزه صورت می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل خانه مصدق به موزه صورت می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید