برنامه مهاجرت استانی انتاریو؛ جدیدترین خبرها

به گزارش مجله سرگرمی، استان انتاریو جدیدترین به روزرسانی هایی اجرا شده ناشی از تاثیرات کرونا بر چندین جهت مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی را اعلام نموده است. استان انتاریوی کانادا با جمعیت 14.5 میلیون نفری عظیم ترین استان کاناداست. این استان تنها در سال گذشته میلادی 45 درصد دارندگان اقامت دائم کانادا را به خود جذب نموده است. برنامه مهاجرت استانی انتاریو یکی از جهتهای مهاجرتی محبوب برای متقاضیان است؛ استان انتاریو در سالی که گذشت 7350 دعوتنامه صادر کرد. این استان طی امسال میلادی هم چندین پذیرش برگزار نموده است که سه تا از آنها بعد از همه گیری کرونا متقاضیان خوش شانس را وارد کانادا نموده اند. در بحبوحه کرونا برنامه مهاجرت استانی انتاریو همچنان به رسیدگی درخواست های مهاجرت و برگزاری پذیرش ها به وسیله اکسپرس انتری ادامه خواهد داد. استان انتاریو از متقاضیان مهاجرت خواسته تا درخواست های خود را حتی در صورت نقضان مدارک مورد احتیاج ارائه نمایند ولی آنها را ملزم نموده تا توضیحی کتبی مبنی بر علت فقدان مدارک ارائه نمایند. کارفرمایان انتاریویی هم باید توجه داشته باشند که متقاضیان در دسته Employer Job Offer که شامل کارگران خارجی، دانشجویان خارجی و متقاضیان دارای مهارت های پرتقاضا همچنان احتیاجمند داشتن پیشنهاد شغل تمام وقت و دائمی مورذ تایید برنامه مهاجرت استانی انتاریو هستند.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو؛ جدیدترین خبرها

درخواست های ارائه شده به برنامه مهاجرت استانی انتاریو پس از تایید استخدام ارزیابی خواهند شد

متقاضیان و کارفرمایان می بایست برنامه مهاجرت استانی انتاریو را نسبت به هر گونه تغییر در درخواست منجمله تغییر در شرایط اشتغال آگاه نمایند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو میخواهد با تمام کارفرمایان برای حصول اطمینان از اینکه پیشنهاد شغل یا جاب آفر و موقعیت های شغلی واجد معیارها هستند تماس بگیرد.

اگر کارفرمایان اعلام نمایند که تغییر در موقعیت شغلی متقاضیان ایجاد نشده برنامه مهاجرت استانی انتاریو به رسیدگی درخواست ها ادامه خواهد داد. اگر شرایط اشتغال و استخدام متقاضی تحت تاثیر تعدیل نیروی موقت قرار گرفته باشد و مثلا ساعات کاری وی کم شده باشد درخواست وی تا 90 روز معتبر نگه داشته خواهد شد. اگر شرایط اشتغال وی منتفی شده باشد و یا کارفرما به استخدام او سرانجام داده باشد درخواست وی ناقص تلقی شده و هزینه درخواست به وی مسترد خواهد شد.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو همچنان از متقاضیانی که منتخب استان شده اند اما تحت تاثیر تعدیل نیروها قرار گرفته اند حمایت خواهد نمود. از متقاضیان و کارفرمایان خواسته شده تا هرگونه تغییر در شرایط های اشتغال و استخدام خود را به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام نمایند. شرایط استخدام باید در طول دوره اشتغال و یا تا زمانی که اقامت دائم کسب نموده اند یکسان باقی بماند. این شرایط عبارت اند از:

  • کارفرما
  • وظایف و اسم شغل
  • حقوق
  • شیفت کاری
  • منطقه کار

در صورت عدم وجود همه این شرایط و یا اتمام استخدام تایید استخدام/اشتغال متقاضی لغو خواهد شد. متقاضیانی که جاب آفر آنها پس گرفته شده یا شغل خود را از دست داده اند باید به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اطلاع دهند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو همچنان از تمام متقاضیانی که تحت تاثیر کرونا تعدیل نیروی موقت شده اند، در صورت داشتن شرایط برنامه، حمایت خواهد نمود.

در صورتی که متقاضی به صورت دائمی تعدیل نیرو و از کار بیکار شده باشد، 90 روز فرصت دارد در استخدام کارفرمای دیگر در آید و این فرصت در اختیار وی قرار گرفته است تا درخواست جدیدی برای برنامه مهاجرت استانی ارسال کند.

درخواست های مهاجرت به انتاریو به وسیله کارآفرینی

با آندسته از متقاضیان که به وسیله جهت مهاجرتی کارآفرینی برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوتنامه دریافت کره اند طی 90 روز به وسیله ایمیل تماس گرفته می گردد. علاوه بر این اگر متقاضیان قبلا درخواست کاملی را به وسیله جهت مهاجرتی کارآفرینی ارائه داده اند و با دشواری های زیر روبرو هستند باید برنامه مهاجرت استانی انتاریو را آگاه نمایند:

  • تاخیر در کسب اطلاعات بیشتر پس از ارائه درخواست
  • تعطیلی و تعلیق موقت یا تغییرات زیاد در فعالیت های کاری
  • عدم توانایی موقتی در داشتن شرایط استخدام

آنگونه که استان انتاریو دیروز مورخ 11 ماه می اعلام نموده است هیچ درخواستی رد نخواهد شد و هیچ تاییدی بدون اطلاع دادن به متقاضی و کارفرما کنسل نخواهد شد.

لازم به ذکر است در روز 17 ماه مارس 2020 دولت انتاریو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت و امنیت انتاریویی ها شرایط اضطراری اظهار داشت. این شرایط اضطراری روز 14 آوریل تمدید شد و همچنان برقرار است گرچه استان انتاریو اخیرا با کاهش رشد کرونا گام هایی را برای بازگشایی کسب و کارها برداشته است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1804

به "برنامه مهاجرت استانی انتاریو؛ جدیدترین خبرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مهاجرت استانی انتاریو؛ جدیدترین خبرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید